Je hebt in elk geval het motorblok niet op schoot liggen...Bremo wrote: als je tegen een andere wagen knalt maak je niet bijster veel kans..
emmer zwaar in de kreukels
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
-
TimMR2
Green Goblin wrote:Je hebt in elk geval het motorblok niet op schoot liggen...
nee die krijg je in je nek
Hoorde van een bekende van de bestuurder dat de orginele verstevigingsbalk ook niet meer achter de voorbumper zat aangezien dit niet helemaal meer paste...
Zie dus hier het effect!!
Daarnaast is het zoiezo vast gesteld door de politie dat er te hard is gereden!! (je mag daar 50 wegens weg werkzaamheden)
Aangezien er daar nogal wat bordjes en paaltjes staan i.v.m. de weg werkzaamheden, en de fietser iemand schijnt te zijn die altijd aardig van doorfietsen hield, heeft hij waarschijnlijk daardoor de auto over het hoofd gezien.
Zie dus hier het effect!!
Daarnaast is het zoiezo vast gesteld door de politie dat er te hard is gereden!! (je mag daar 50 wegens weg werkzaamheden)
Aangezien er daar nogal wat bordjes en paaltjes staan i.v.m. de weg werkzaamheden, en de fietser iemand schijnt te zijn die altijd aardig van doorfietsen hield, heeft hij waarschijnlijk daardoor de auto over het hoofd gezien.
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Wie heeft er dan te hard gereden? De fietser ? Op de bon slingeren zeg ik!
-
Bremo
Green Goblin wrote:Je hebt in elk geval het motorblok niet op schoot liggen...
Niet die van je eigen nee.. maar een MR2 is wat dat betreft net een schans
Dat er te hard gereden werd was al duidelijk natuurlijk.. maar die fietser is ook een hapsnurker dan? Als ik op de fiets zit kijk ik wel 3x uit of ze me zien enzo! Op de mtb ben ik my own worst enemy
Ligt eraan met watvoor snelheid toch...Bremo wrote:Tenminste.. ik wel.. laag, niet te zwaar, geen airbag of abs.. als je tegen een andere wagen knalt maak je niet bijster veel kans..
en godskolere hoe die paseo eruit ziet:( Hoop dat ze alle 3 een spoedig herstel krijgen, want zoiets verdient niemand.. en zeker als je nog maar pas net 20 bent geworden (zie fietser)