Jij veel beterschap komende dagen, en t blijft maar blikschade he..
Dit is gelukkig nog wel te repareren
Moderator: Pieten
Ren0W wrote:Rondom 205 ja.
Ik weet dat het beter is als je bredere achterop hebt liggen... Maar ik heb die zo gekocht, en nog niets verder aan gedaan. Want die velgen kunnen geen veel bredere maat band hebben.
1 Achterband erop zetten heeft mij 120 euro gekost.
Net zo'n 3 uur bezig geweest om die deur los, en eruit te krijgen. Zat gewoon totaaaaal vast.
Hij ging gister al niet dicht.. maar het was of dichtslaan en zelf naar huis rijden, of afsleepdienst, dusja.
En kom net van de doktor af, had een lichte hersenschudding en heb ibuprofen meegekregen.
Ren0W wrote:En kom net van de doktor af, had een lichte hersenschudding en heb ibuprofen meegekregen.
Bremo wrote:
Heb je rap voor mekaar maat.. Hoelang heb je de wagen nu? ruim een maand ofzo? Heb je niet gelezen hier op het forum dat de auto erg listig is, ook als je denkt hem in eerste instantie gecorrigeerd te hebben?
En grenzen opzoeken is één.. een goeie locatie daarvoor zoeken is twee. En zo te zien is dat best wel bebouwde kom.. en dan 60 a 70 door de bocht..
Enfin.. leer ervan en denk de volgende keer nog eens na voor je zo de bocht in vliegt. Het is niet alleen veiliger voor een ander en voor jezelf. Ook stellen mensen het op prijs als je in de bbk een beetje een normale rijstijl erop nahoud.. capiche?