-mr2- project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Vind je wielen erg geslaagd! Erg laag zo.. maar wel geslaagd!

Setje witte bumperlichten en zijknippers zou wel een mooie upgrade zijn, ow 94+ achterlichten ook!

Als je daar interesse in hebt, weet ik wel iemand die dat kan regelen 8) Stuur maar een pm ;)
subke
zo eindelijk een andere uitlaat er op:D andere was niet helemaal niet meer goed dus maar meteen een beetje jap style doen:D
ik vind hem zeer dik:D
Image
Green
hey die wil ik ook hoe ziet het er van de zijkant eruit?
subke
zo eindelijk......

2 weekjes geleden de stap gezet en naar full car tuning gereden in nijkerk.
voorbumper eraf (lees: was kl*te) en dan de full bodykit van border erop passen.
voorbumper passen.
de pasvorm is vrij goed, maar word helemaal goed:D

Image

de skirts en achter add-ons passen goed.

Image

en dan heb je ze thuis liggen, na overleg met de spuiter tot een mooie deal kunnen komen. ik heb veel steenslag op mijn 2 zijschermen dus die worden compleet opnieuw gespoten.
de voorbewerking neem ik zelf op handen, zoals strak maken alle gaten en scheurtjes uit de bumpers en skirts halen (lees: veel werk)

hierbij de strak gemaakte skirt, hij moet nog nat nageschuurd worden en dan ready for a paint job:).
foto's:

Image

hierbij zie je nog de bekende sinasappel effect maar na het schuren is dat niet meer.)en het mooie blauwe racemonster op de achtergrond:)

Image

ook hebben we de heldere bumperlichten binnen, vormen in combinatie met de heldere koplampglazen een leuk geheel.

foto:

Imagehttp://pic20.picturetrail.com/VOL1232/4 ... 737663.jpg

tips en reacties zijn welkom:foto-ani: .
franksmits
Gaaf! door die border kit komt hij wel erruugg laag te liggen heh :D Damn
subke
mooi toch:D
rmmr2
ziet er netjes uit hoor...
BlackMR2
kolere wat is die wagen laaaaaag met het kitje erop

drempelvrees.nl ;D
Ren0W
Ziet er heel leuk uit ja.
Maar ik ben bang dat je veel gaat raken aan de onderkant ;D
subke
heel eerlijk gezegt is het nog de bedoeling dat hij nog verder omlaag gaat, hij staat nu op 15'' wieletjes en straks 17'' maar me schroefset kan voor niet lager dus er moeten een aantal dingen aangepast worden om dat mogelijk te maken. maar dat komt helemaal goed.
thnx voor positieve reacties.
subke
we hebben weer vakantie:D
dus vandaag weer wat gedaan:
en omdat jullie dol zijn op foto's

hierbij:
Image

Image

als deze zit aangeschroefd op de zijschermen dan zit het perfectio:D en nu hopen dat de spuiter snel kan:P ook de 2 voorschermen wordern opnieuw gespoten want daar zat zoveel steenslag op:O
Image
base86
Ik lul al aardig mee !
I love border! ;D
Marcel748s
nice :)

lekker werkje he die spoilers voorbewerken, je blijft gaatjes tegenkomen die je moet opvullen.
Maar lekker bezig zo!

Spuit je alles in een 2K grondverf, of gebruik je spuitbusjes?
subke
ik laat alles doen, ik zorg alleen dat alles goed past en netjes aansluit en voor de rest is voor de spuiter.
thnx voor de positieve reacties.

greetz ivo
BST
Type MR2: SW20/21/22
border is een mooie kit, maar ga je ook nog andere wielen eronder doen? Zo zien de wielen er wel een beetje iel uit tov de dikke kit.
base86
Ik lul al aardig mee !
Misschien een stomme vraag, maar met die border voorbumper (any andere aftermarket bumper) passen je onderplaten (bodemplaten?) dan nog steeds ? of ben je genoodzaakt deze weg te laten ?

Zomaar een vraag :)
subke
ik heb er eerlijk gezegt nog niet naar gekeken maar alles is te maken:D
base86
Ik lul al aardig mee !
hehe feit! :thumb3d:
franksmits
Nice :D
subke
even kleine update,
3 december word hij gespoten, de kit past nu goed.
heb er zin an:D
Post Reply