Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
2 weekjes geleden de stap gezet en naar full car tuning gereden in nijkerk.
voorbumper eraf (lees: was kl*te) en dan de full bodykit van border erop passen.
voorbumper passen.
de pasvorm is vrij goed, maar word helemaal goed:D
de skirts en achter add-ons passen goed.
en dan heb je ze thuis liggen, na overleg met de spuiter tot een mooie deal kunnen komen. ik heb veel steenslag op mijn 2 zijschermen dus die worden compleet opnieuw gespoten.
de voorbewerking neem ik zelf op handen, zoals strak maken alle gaten en scheurtjes uit de bumpers en skirts halen (lees: veel werk)
hierbij de strak gemaakte skirt, hij moet nog nat nageschuurd worden en dan ready for a paint job:).
foto's:
hierbij zie je nog de bekende sinasappel effect maar na het schuren is dat niet meer.)en het mooie blauwe racemonster op de achtergrond:)
ook hebben we de heldere bumperlichten binnen, vormen in combinatie met de heldere koplampglazen een leuk geheel.
heel eerlijk gezegt is het nog de bedoeling dat hij nog verder omlaag gaat, hij staat nu op 15'' wieletjes en straks 17'' maar me schroefset kan voor niet lager dus er moeten een aantal dingen aangepast worden om dat mogelijk te maken. maar dat komt helemaal goed.
thnx voor positieve reacties.
we hebben weer vakantie:D
dus vandaag weer wat gedaan:
en omdat jullie dol zijn op foto's
hierbij:
als deze zit aangeschroefd op de zijschermen dan zit het perfectio:D en nu hopen dat de spuiter snel kan:P ook de 2 voorschermen wordern opnieuw gespoten want daar zat zoveel steenslag op:O
Misschien een stomme vraag, maar met die border voorbumper (any andere aftermarket bumper) passen je onderplaten (bodemplaten?) dan nog steeds ? of ben je genoodzaakt deze weg te laten ?