Denk dat ie het druk genoeg heeft met voor zich kijken....
Mijn Project
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Denk je dat Tettje tijd heeft om een stopwatch in te drukken als hij gas geeft ?
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
Het enigste wat ik weet is dat deze motor standaard ongeveer rond de 200 PK zit in een SUV en die bladblazer er bovenop doet er zo'n kleine 50 PK bij. Ik ga er van uit dat ik met mijn M/Tbak zonder 4x4 etc. minder wrijvingsverliezen heb, en omdat ik een open luchtfilter heb en een heel erg korte uitlaat zal ik iets meer vermogen hebben dan men origineel opgeeft voor deze motor. (Fabrieksopgave: [email="197PK@4800RPM"]197PK@4800RPM[/email] en [email="312NM@3600RPM"]312NM@3600RPM[/email] zonder SC.)
Ik heb wel gemerkt dat ze nog behoorlijk rijk loopt, wellicht dat ik daardoor weer een beetje PK's inlever, maar het koppel is echt enorm, ik heb er een SPEC stage3 koppeling opzitten, en die stookte ik bijna ff op afgelopen zondag op de terugweg vanuit lelystad door per ongeluk in z'n 3 proberen op te trekken i.p.v. z'n 1, normaal slaat de motor dan af, maar deze pakte dus op en de boel begon te slippen (èn te roken èn te stinken):::| snel weer intrappen en terug naar 2 toen ging het wel goed....
Binnenkort ga ik op de rollenbank, want ben erg benieuwd naar de prestaties, en wellicht kan ik m.b.t. de A/F ratio nog een en ander aanpassen / optimaliseren.
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Ik heb wel gemerkt dat ze nog behoorlijk rijk loopt, wellicht dat ik daardoor weer een beetje PK's inlever, maar het koppel is echt enorm, ik heb er een SPEC stage3 koppeling opzitten, en die stookte ik bijna ff op afgelopen zondag op de terugweg vanuit lelystad door per ongeluk in z'n 3 proberen op te trekken i.p.v. z'n 1, normaal slaat de motor dan af, maar deze pakte dus op en de boel begon te slippen (èn te roken èn te stinken):::| snel weer intrappen en terug naar 2 toen ging het wel goed....
Binnenkort ga ik op de rollenbank, want ben erg benieuwd naar de prestaties, en wellicht kan ik m.b.t. de A/F ratio nog een en ander aanpassen / optimaliseren.
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
ff geprobeerd en zie hier the result.......

het is niet zo gek veel..maar om even een indruk tegeven.........
J8) hn / Quadc@msix

het is niet zo gek veel..maar om even een indruk tegeven.........
J8) hn / Quadc@msix
alleen die minnicooperuitlaat
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
erikmr wrote:mooi man
alleen die minnicooperuitlaat![]()
die is helemaal gek van een minicooper........ik loop haar altijd te plagen dat er geen minicooper achter mag rijden, want als ik het gas loslaat schiet dat ding in mijn uitlaat.......(geld trouwens ook voor AW-11's;D )
Deze uitlaat is maar een probeersel. ik ben het er zelf ook niet helemaal 100% mee eens, maar voorlopig zal het even zo blijven, heb wel al grofweg in mijn hoofd hoe ik het in de toekomst wil hebben.....
J8) hn / Q[email="quadc@msix"]uadc@msix[/email]
oftewel ik heb jou komst aangekondigd
en zoals je weet finden duitsers zoiets mega geil;D
- Green Goblin
pfff. Had ik al lang gedaan....
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
Het geluid wat uit dit apparaat komt doet hemel en aarde bewegen. Erg gaaf hoor ! Zijn hier geen filmpjes van ?
- Green Goblin
Jouw "projectje" is ook niet zo klein hoor....
-
RedX
He John,
Ziet er echt giga dik uit. Echt een stukkie vakwerk, het vele geduld is uiteindelijk beloond.... EN HOE!!:dux-blij_thumb-up:
Die sc maakt wel ff een statement als je erachter rijdt, in zeg... een Mini;D
Als de mogelijkheid zich voordoet dan kom ik graag eens een keertje kijken.
gr. Leon.
P.S. 5-sfe versnellingsbakkie doet t nog prima:mini:
Ziet er echt giga dik uit. Echt een stukkie vakwerk, het vele geduld is uiteindelijk beloond.... EN HOE!!:dux-blij_thumb-up:
Die sc maakt wel ff een statement als je erachter rijdt, in zeg... een Mini;D
Als de mogelijkheid zich voordoet dan kom ik graag eens een keertje kijken.
gr. Leon.
P.S. 5-sfe versnellingsbakkie doet t nog prima:mini:
Hoi John,
Ben je eigenlijk ook al bij de RDW geweest??
Heb je de goede papieren al??
Groeten Gidon
Ben je eigenlijk ook al bij de RDW geweest??
Heb je de goede papieren al??
Groeten Gidon