fijn dat je het wilde opzoeken, en een discussie is nooit weg, heb er zelf de boeken ook bij gepakt en de weerstanden zijn bedoeld voor de sensor schachter in de motorruimte. dit wordt ook zo omschreven in een ander onderwerp hier op de site. Je schrijft zelf dat voor een schakelaar is, die hebben geen weerstanden het is een "0"of een "1" maag goed ik probeer er achter te komen wat er bij mij nu stuk is voordat ik nieuwe onderdelen gaan aanschaffen.
vooralsnog bedankt voor het meedenken en opzoeken.
groetjes etienne
Storing ventilatoren koelwater
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
De SuperPunt heeft het handboek er wel bij gehad (mijn groene toyota mr2 1985 electra boek).
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Is geen schakelaar, heb ik zelf ondervonden door stekker los te nemen, toen gingen de fans draaien, daarna met een draadbrugje gekeken of ze weer uitgingen en dat deden ze niet. Dus zal hier toch maar even naar kijken.etienne wrote:fijn dat je het wilde opzoeken, en een discussie is nooit weg, heb er zelf de boeken ook bij gepakt en de weerstanden zijn bedoeld voor de sensor schachter in de motorruimte. dit wordt ook zo omschreven in een ander onderwerp hier op de site. Je schrijft zelf dat voor een schakelaar is, die hebben geen weerstanden het is een "0"of een "1" maag goed ik probeer er achter te komen wat er bij mij nu stuk is voordat ik nieuwe onderdelen gaan aanschaffen.
vooralsnog bedankt voor het meedenken en opzoeken.
groetjes etienne
De info heb ik uit boek electrical wiring diagram van de aw11.