effe voorstellen
Moderator: Pieten
-
bieske
haha dr zit nog helemaal geen achterbumper op, die gaat er morgen pas op :p greddy skirts en add ons.... passen zo goed als meteen zonder aanpassingen
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Netjes. Precies dezelfde kleur gelaten ? Hoop ik wel, want dat is 1 van de mooiste kleuren voor een mr2.
-
bieske
nee man iedereen heeft al turbo hier geloof ik .... das niet meer apart ... dan eerder een supercharger ofzo :p
ja gewoon de originele oranje mettallic
ja gewoon de originele oranje mettallic
- Green Goblin
Hou toch eens op met dat gezeur over een turbo-blok....
Begint echt saai te worden.
Begint echt saai te worden.
-
bieske
tja waarom niet? ik vind hem goed staan, en een bijkomend voordeel, er loopt niet zoveel water over het blok, dat kan nooit goed zijn in mijn ogen ....
- mr2PUNTfreak
Erg mooi geworden, de kleur is ook echt super!
-
bieske
hoezo afspuiten? hij word gewoon netje afgespoeld met regen water, geen hogedruk reiniger of wasstraat in de buurt van mijn 2
-
Ren0W
Waterslang bedoelde ik dus. Tuinslang.
Als je het schuim eraf wilt spoelen/spuiten, dat je dan niet richting die 2 openingen spuit, want dat gaat er dan wel weer geheel makkelijk in.
Als je het schuim eraf wilt spoelen/spuiten, dat je dan niet richting die 2 openingen spuit, want dat gaat er dan wel weer geheel makkelijk in.
-
BlackMR2
prachtige wagen geworden, wees er zeer zuinig op en kijk uit voor lantaarnpalen en verkeersborden op de weg