Duikmeeting. Datum nog vast te stellen.

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ing is 3* NOB met + 200 duiken, ik doe niks in dat spul, laat mij maar varen...

Beiden zijn we grote fan van BBQ!
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

Surferdude schreef:Ing is 3* NOB met + 200 duiken, ik doe niks in dat spul, laat mij maar varen...

Beiden zijn we grote fan van BBQ!
staat 3* nob niet gelijk aan divemaster bij padi? dan zou ze introduiken mogen geven als ze daar zin in heeft natuurlijk;)
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dat klopt. V.w.b. die introduiken: dat ligt er aan wat jij onder een introduik verstaat.

Maar binnenkort moet ze een knieoperatie ondergaan, geen idee hoe dat verloopt, dat zullen we eerst af moeten wachten.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

de introduiken die in gezien heb wordt je met 1 of 2 --> (in zwembad)leerlingen meegenomen door een divemaster of instructeur. In het buitenwater werden de intro's goed in de gaten gehouden en geholpen met trimmen. Bijna aan het handje duiken dus:)
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Ik ga nu alvast duiken.


M,n bed in.:P


Truste, MRGEEL8)

BBQ kun je voor bellen hoor.:eten: :eten: :eten:
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

eaglez_mr2 schreef:misschine ook een idee om introduiken erbij te regelen, kunnen mensen die het nog nooit gedaan hebben ook een keer proberen??


-TweakMaster
-Eaglez_mr2 & vriendin
-
-
-
-TweakMaster
-Eaglez_mr2 & vriendin
-Krijger BBQ;D
-
-
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

met of zonder fazant ?
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Ik heb er zelf nog geen gevangen, maar ik doe mijn best;D
franksmits

Bericht door franksmits »

Ik ga mee! ik vind het ook leuk als we een BBQ erbij doen.. Alleen... het begint wel richting herfst/winter te gaan :P

Uiteraard is het tegen de winter wel de mooiste tijd om te duiken. Weinig vissers/zwemmers en vaak helder water.
miss2

Bericht door miss2 »

duiken in NL?? kunnen we niet een xtje met zn allen naar zuid frankrijk ofzo gaan, of ibiza ofzo :P
ga ik ook wel mee duiken
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Omdat het daar warmer is of omdat er meer te zien is? In Nederland is ook zat moois te zien hoor zegt Ingrid, getuige dit filmpje van Sepia's bij de Bergsche Diepsluis.

[youtube]9WomRtyw29E[/youtube]
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

krijger schreef:Ik heb er zelf nog geen gevangen, maar ik doe mijn best;D


Heb je wel een avensis ter beschikking?? heb vernomen dat 't daar erg goed mee lukt;D
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

miss2 schreef:duiken in NL?? kunnen we niet een xtje met zn allen naar zuid frankrijk ofzo gaan, of ibiza ofzo :P
ga ik ook wel mee duiken
laten we er dan maar gelijk Egypte van maken:P

http://www.youtube.com/watch?v=4U_DM5YR7V0

rechts onderin klikken voor hoge kwaliteit:)

enne denk dat we beter richting het voorjaar kunnen gaan plannen, ook gezien de bbq en lekker op t terras zitten;D maandje geleden was de oppervlakte temperatuur 18 graden en op 15 meter diepte nog maar 14 graden dus zonder dubbepak begint dat koud te worden;)
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

koudste wat ik gezwommen heb in wetsuite is 11 graden, was geen pretje :P
voorjaar klinkt goed, zo richting april ofzo. is de kleine ook wat ouder en kan ze normaal mee in de maxi cosi.

alleen nog waar.. de groene hoevels? wtf ligt dat eigenlijk ?
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

tweakmaster schreef:koudste wat ik gezwommen heb in wetsuite is 11 graden, was geen pretje :P
voorjaar klinkt goed, zo richting april ofzo. is de kleine ook wat ouder en kan ze normaal mee in de maxi cosi.

alleen nog waar.. de groene hoevels? wtf ligt dat eigenlijk ?
http://www.paviljoenhetbuitenhuis.nl/

enne idd dat is in een enkel wetsuite goed koud;) heb vorige week een dubbel 7 gehaald dus dat moet al een stukje beter zijn....hoop ik:P
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

bij nijmegen dus.. kut end weg :P maargoed.. we moeten dan wel met de galant komen, anders kan onze smurf niet mee.. + we hebben een kofferbak nodig ;)
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

de duikplaats staat ook nog niet vast hoor, was gewoon een idee, als er maar een verhuurcentrum bij zit dan is t allemaal best. Dus de Groene Heuvels, of De beldert (tiel) en er zullen er vast nog veelmeer zijn. De groene Heuvels is alleen wel geschikt omdat het paviljoen direct aand e het water staat en je er volgens mij dus ook kunt bbq-en, koffie drinken, bier drinken etc.;D

enne duikstek van het jaar 2008!

- Persbericht -


Groene Heuvels, duikstek v/h jaar 2008

December, 2007. Waar nam de duikkwaliteit het afgelopen jaar het meest toe? Duikers kozen massaal voor De Groene Heuvels als duikstek van het jaar 2008. Deze verkiezing is een initiatief van de DUIKERSGIDS, bedoeld om de kwaliteitsverbetering van duiklocaties te stimuleren.

De mensen brachten hun stem uit op www.duikersgids.nl. 38% van de stemmen vielen op de winnaar: De Groene Heuvels. Nummer twee werd De Zeelandbrug met 32% van de stemmen. De Beldert en Zilvermeer eindigden op de derde en vierde plaats met respectievelijk 18% en 12% van de stemmen.

Comfortabel totaalconcept
Het is het totaalconcept van Paviljoen ’t Buitenhuis waardoor De Groene Heuvels in de prijzen viel. Duikers zijn hier van alle gemakken voorzien, van een vulautomaat tot aan kinderopvang toe. Daarbij wordt ook aan natuurbehoud gedaan, onder meer in samenwerking met de Radboud Unversiteit in Nijmegen.

Volgend jaar weer verkiezing
De Duikstek van het jaar verkiezing zal jaarlijks gehouden worden in november in Duiken en Duikmagazine.
Jaarlijks worden door de drie bladen vier locaties genomineerd. Daarbij wordt onder meer gekeken naar natuurbehoud, aanleg van voorzieningen en onderhoud.
Duiklocaties, waar de natuur door een grote toename van het aantal duikers schade kan ondervinden, zijn uitgesloten van deelname. De volgende verkiezing wordt gehouden in november 2008.
miss2

Bericht door miss2 »

eaglez_mr2 schreef:laten we er dan maar gelijk Egypte van maken:P

http://www.youtube.com/watch?v=4U_DM5YR7V0

rechts onderin klikken voor hoge kwaliteit:)

enne denk dat we beter richting het voorjaar kunnen gaan plannen, ook gezien de bbq en lekker op t terras zitten;D maandje geleden was de oppervlakte temperatuur 18 graden en op 15 meter diepte nog maar 14 graden dus zonder dubbepak begint dat koud te worden;)

zie alleen maar mensen op een jacht die champagne aan het drinken zijn en aan het lullen ;D :P
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

miss2 schreef:zie alleen maar mensen op een jacht die champagne aan het drinken zijn en aan het lullen ;D :P
ja moet tussendoor ook gebeuren toch;D
Plaats reactie