top-secret sw20
Moderator: Pieten
-
Phuncz
Heel mooie wagen, al verschillende keren in de prachtige zon mogen aanschouwen ! Veel plezier met de Lexus, dat is op de MR2 na de mooiste standaard auto die er is (kort gevolgd door de laatste Celica). Als ie in diesel te krijgen was, zou ik hem zelf ook kopen maar het verbruik zit gelijk aan de MR2 en ik doe veel kilometers...
Veel plezier met de Lexus en laten we hopen dat het nieuwe baasje goed zorgt voor je MR2 !!
Veel plezier met de Lexus en laten we hopen dat het nieuwe baasje goed zorgt voor je MR2 !!
je kent mijn gedacht ondertussen wel he, de dikste MR2 van europa vind ik persoonlijk.
success met de lexus, zal ook wel in orde komen
success met de lexus, zal ook wel in orde komen
-
mr2ke
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Op http://www.street-race.nl staan er ook aardig wat. 
Had jij trouwens coilovers (schroefset)? En hoeveel mm was 'ie verlaagd?
Had jij trouwens coilovers (schroefset)? En hoeveel mm was 'ie verlaagd?
-
mr2ke
inderdaad de kw variante 3, kost een hoop geld maar krijg je enorm veel van terug!!
staat vooraan -8.5 en achteraan -9.5
dus vooraan nog 1 cm draad over en achteraan volledig ten einde gedraaid
bodemvrijheid is slechts 5.5 cm op sommige stukken en tussenstuk van uitlaat 4 cm
( daarmee maar een plaatje ondergezet zoals sommige wagens een carterplaat hebben
, heb het al nodig gehad
)
staat vooraan -8.5 en achteraan -9.5
dus vooraan nog 1 cm draad over en achteraan volledig ten einde gedraaid
bodemvrijheid is slechts 5.5 cm op sommige stukken en tussenstuk van uitlaat 4 cm
-
The Honda Kit
mmh .. hoop show ... en weinig go ....
ook de kleur zou niet de mijne zijn ... sterker nog , mijn jas had die binnenkleur en heb ik achteraf laten voeren in het zwart ...
maar het idee is wel leuk ... wielen ook mooi .... alleen dat goud ... zelfs een opel ascona zou het heden ten daage niet meer staan
ja .. nu mag ik het zeggen aangezien je het ding toch van de hand hebt gedaan heh
ook de kleur zou niet de mijne zijn ... sterker nog , mijn jas had die binnenkleur en heb ik achteraf laten voeren in het zwart ...
maar het idee is wel leuk ... wielen ook mooi .... alleen dat goud ... zelfs een opel ascona zou het heden ten daage niet meer staan
ja .. nu mag ik het zeggen aangezien je het ding toch van de hand hebt gedaan heh
Top Secret gold is toch erg 'in' hoor, en vind het super 
-
The Honda Kit
MR2DIE4 wrote:Top Secret gold is toch erg 'in' hoor, en vind het super
dus dezelfde kleur opel Senators en Ascona's kunnen weer van stal worden gehaald ?
-
mr2ke
Turbo_PePe wrote:dus dezelfde kleur opel Senators en Ascona's kunnen weer van stal worden gehaald ?
ieders zijn mening he;) , en hoe kun je nu in godsnaam een opel vergelijken kwa kleur met de deze!!
kleur is uniek en ik hou er van en nog steeds en zal altijd zo blijven!
moet dan elke mr2 in het rood, zwart en groen zijn
en wat is er unieker dan dit tov een kamelion kleurtje of de wit zwarte combo
ik zou trouwens men lexus in dezelfde stijl durven zetten maar ik blijf deze keer soberder
-
The Honda Kit
miss2 wrote:achjoh, meneer in kwestie is gewoon jaloers
*dat weet toch iedereen...*
wel op z'n wielen ja
-
mr2ke
Turbo_PePe wrote:wel op z'n wielen ja.... die zijn wel ernstig mooi , en in kleur gespoten is cool ... maar de kleur ... voorkomen en dan gti ... en al die muziek gebeuren ...zijn niet mijn ding .... poehah ... mag je hier alleen je mening geven als je het ergens mee eens bent en highly beaamt ofzo ? weet je hoevaak ik wel niet ben afgebrand hier
euhm, wielen zijn niet in kleur gespoten!! als je er niets van kent hou dan je commentaar voor jezelf
-
The Honda Kit
mmmh , dan ben je dus ook al niet zo creatief als ik dacht ... te bedenken dat ik dat puntje nou net als positief ervaarde
:P