Nattigheid
Moderator: Pieten
-
scania mr2
ik heb hetzelfde probleem mijn achterklep is ook zeiknat.heb de spoiler al opnieuw gekit maar blijf toch nog veel vocht op de deksel houden.wil binnenkort de achterklep eens isoleren met stuken isolatie mat.kijken of het dan minder is.
-
Koek
Hetzelfde probleem als Scania alleen heb ik de spoiler nog niet opnieuw gekit. Ik heb een zeiknatte achterklep en de mat is vrij vochtig
Ik heb ook de bekleding nat op de passagierskant, ongeveer een centimeter of 20 voor de stoel zit een natte plek.
Bij mij is het deurrubber lek en het spoor water wat naar de natte plek toeliep, kwam ook bij dat gat in het deurrubber weg.
Dus ik zou dat ook ff nakijken.
Bij mij is het deurrubber lek en het spoor water wat naar de natte plek toeliep, kwam ook bij dat gat in het deurrubber weg.
-
Koek
ArjenMR2 wrote:Ik heb ook de bekleding nat op de passagierskant, ongeveer een centimeter of 20 voor de stoel zit een natte plek.
Volgens mij hebben we het hier over de kofferbak toch?
-
Koek
ArjenMR2 wrote:zie nu pas dat het al een vrij oud topic is, maar in het begin ging het over bekleding voor de stoel.
Je hebt gelijk:)
-
scania mr2
dat de achterklep nat is heeft volgens mij er ook mee te maken dat hij niet bekleed is.met temperatuursverschil krijg je dan veel condens aan de binnenkant van je kofferdeksel als mijn theorie klopt moet hij veel mensen last van hebben.ik ga dit voorjaar in ieder geval mijn achterklep bekleden aan de binnekant.baat het niet dan schaad het niet;D
Shaggy wrote:ik heb ook last van water in de auto, maar dan in de kofferbak. heb ook geprobeerd, droog maken in de kofferbak zitten en nat laten spuiten, maar het lampje gaat dus net als de koelkast ook uit, dus ik zag nog niks :S
Pas jij in de koffer ?
Doe ook daar maar foto'tje van posten alstublieftdankuwelzeerbeleefd, wil ik graag zien
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Volgens mij wel, het lampje van de koelkast ging uit...
-
Koek
Surferdude wrote:Told ya....
Sorry te vroeg gejuicht... Weer de achterklep nat, maar nu voelde ik de klep eens met me hand en het is toch nog vrij warm vanwege de motor dus denk dat het verders toch condens is wat er tegen aan zit.
-
Koek
tilma800 wrote:Maar de bekleding is nu wel droog?
Nou ja nog wel, heb die hele mat uitgewrongen maar ja, hoe meer condens hoe sneller die mat weer nat is natuurlijk
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
droogloopmatten zijn ook makkelijk...
-
Koek
tilma800 wrote:De condens kan ook uit de mat komen natuurlijk.
Nee die is echt droog nu, de klep is eerder nat dan de matten