Dynamo probleem?

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Metal_Carnage
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Green Goblin wrote:Nou begin ik te twijfelen....:huh:

Maar het is in elk geval wel te doen. Mits alles los wil trouwens. De bout die door de onderste steun loopt wil nog wel eens vastzitten. Met als gevolg dat je de dynamo met steun en al moet losdraaien. En dan kom je zeker niet bovenlangs.

Die onderste steunbout was bij mij goed gangbaar dus die was er zo uit. Alleen op die manier lukt het ja. Expantievat ff weg, en huppakeej. Het is ff mikado maar het this mijns inziens makkelijker dan je uitlaat half eronderuit etc. Tip voor je rug: krik je auto een stukje op :P
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Bij mij zat de bout helemaal vast. Heb het rechter achterwiel eraf moeten halen zodat ik met een paar lange verlengstukken van een ratel net ertussendoor kon om de bout los te beuken. Uitlaat heb ik laten hangen want dynamo kreeg ik via de bovenkant eruit.
Roland
Ok, maar het lijkt dus niet de dynamo te zijn, zoals ik op vorige pagina vermelde. Iemand nog een idee/suggestie?
Green Goblin
RowanMR2 wrote:Bij mij zat de bout helemaal vast. Heb het rechter achterwiel eraf moeten halen zodat ik met een paar lange verlengstukken van een ratel net ertussendoor kon om de bout los te beuken. Uitlaat heb ik laten hangen want dynamo kreeg ik via de bovenkant eruit.
Jep, en ik heb dus de complete steun losgedraaid (3 x bout) en de dynamo met steun en al gedemonteerd. En daarna de steun in de bankschroef om hem los te krijgen.

Maar dan heb je dus de ruimte aan de onderkant nodig en moet de uitlaat los.

vwb metal's probleem, check eens of je blok goed massa maakt. desnoods een extra massakbaletje maken.
Roland
Eh mijn probleem bedoel je? Dat is wel een goeie denk ik, want als daar iets mis gaat kan de rest (verlichting etc) gewoon vrolijk doorgaan.
Green Goblin
Oeps, jouw probleem ja...

btw, een kbaletje is een kabeltje natuurlijk...;D
Post Reply