Zandvoort 13 December Vrij-rijden
Moderator: Pieten
Jup, als je geen deurklink racers wilt zal je de baan zelf af moeten huren 
-
SW20rijder
jullie hebben dus ook kennis gemaakt met de 2002 club waarvan de leden denken dat Vrijrijden echt racen is...Roland wrote:1 of ander oud bmw-tje
Nuh meer de BMW driftclub...
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
ze snijden je ook rustig af op de weg naar zandvoort toe hoor!!! voor hun is de race dan al begonnen. tot 2 maal aan toe afgesneden door een gestoorde gek!!!
- frankie-turbo
jah idd.. en dan zijn ze op het circuit niets..
- Timmo Wijker
precies, zo langszaam dat ze achteruit gingen!!! wat een kneusen waren dat zeg!!!! met hun lekke uitlaat
vroem vroem,.......................
-
Roland
Het lijkt me wel gaaf om een 2002 te zien racen. Maar nee het zijn meestal die 316i of 318i bakken, die niet zoveel waard zijn. Uit '87 enzo.SW20rijder wrote:jullie hebben dus ook kennis gemaakt met de 2002 club waarvan de leden denken dat Vrijrijden echt racen is...
-
SW20rijder
ah, ok, duidelijk. is natuurlijk ook een cheap ass FR auto om mee te raggen.Roland wrote:Het lijkt me wel gaaf om een 2002 te zien racen. Maar nee het zijn meestal die 316i of 318i bakken, die niet zoveel waard zijn. Uit '87 enzo.
ik heb dan mindere ervaringen met 2k rijders tijdens vrijrijden en NOF maar er zullen genoeg andere dwazen rondrijden.
-
Roland
2k rijders? qua geld of bedoel je die bmw 2002's?
Het is nu iig allemaal wat strakker geregeld dan eerst, met een maximale baanbezetting etc. Een helm is nu ook verplicht trouwens (kun je daar huren, 50 eu borg)
Het is nu iig allemaal wat strakker geregeld dan eerst, met een maximale baanbezetting etc. Een helm is nu ook verplicht trouwens (kun je daar huren, 50 eu borg)
-
SW20rijder
2002 rijders. uiteraard niet allemaal maar in de loop van de jaren gemerkt dat ze erg van duwen en deurklinkracen houden.Roland wrote:2k rijders? qua geld of bedoel je die bmw 2002's?
ja zeker beter geregeld, kan me nog goed het ongeluk met de Alfa in de Audi-S herinneren, jakkes was dat.
- Timmo Wijker
ik ga denk ik ook maar een poging wagen om langs te komen, even kijken of hij nog lekker rijdt 
- Eeuwige twijfelaar
Nog limbo's die een stoeltje beschikbaar hebben ? Ik wil ook wel gaan maar met de Starlet zie ik niet zo zitten