updat nieuw interieur en adio inbouw in de emmer:D

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

bond
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ook van deze kant netjes gedaan ziet er strakjes uit. Maar niet voor mijn zelf. En in een AW11 gaat dat niet hele maal lukken. Ben wel met iets bezig maar wacht nog even met het plaatsen van foto's. Heb nu even vocht probleem in de auto tijdens een regen bui komt het water binnen.
Nome
Ik lul al aardig mee !
Nou ga ik natuurlijk weer de nieuwsgierige hollander uithangen...::)

Maar wat kost zoiets nou??:P

Zit al een poos zelf over iets na te denken in die richting...dus ben erg benieuwd!!
(reactie per pm mag natuurlijk ook!!;) )
RiXke
zal wel 'n lieve duit kosten... beetje te pimpy voor mijn smaak maar duidelijk gedaan door 'n prof. Echt een prachtige uitvoering. Alleen die traanplaat in 'n wagen met stijl? beetje te afgezaagd voor 'n emmer.

(stiekem jaloers RiXke ;) )
Demo
Traanplaat matjes zijn nog gevaarlijk ook, vind ze ook echt een beetje cheap ogen, terwijl je ( denk ik ) zoveel geinvesteerd hebt in het interieur.

mooi gedaan, maar ik houd meer van kleuren voor het interieur als beige, of een andere zachte kleur, niet two-tone iig , maar ur car, ur choice! :)
valentino981
Ik lul al aardig mee !
haha ja klopt traan plaat matten liggen er alleen in omdat me vloer nog niet klaar is deze word ook compleet vernieuwd
maare wat zoiets kocht uhmmm
is maar net wat een gek er voor over heeft laten we het daar maar op houden
heb hem gebouwd voor de show en meetings
en me favo kleuren zijn blauw en wit dus ja
tis nog wel clean niet te overdreven
precies mijn stijl
nu alleen motortje nog ;)
Post Reply