Aw11 1986 Usa
Moderator: Pieten
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Heb ik ook gehad.. broertje keek niet uit bij het achteruit rijden.. Gelukkig had ik toen nog een Daihatsu Applause 
Echt wel dat die achterschermen nog geleverd worden! Tenminse, 6 maanden geleden nog wel. Staan volgens mij ook nog wel op marktplaats.... Pics?
Ah, die van marktplaats had ik ook gezien, maar zijn er nu af. Ik zal wel ff contact opnemen met T-jay. Bedankt Bond!
Ik had ook nog nooit gehoord dat ze niet meer leverbaar zouden zijn. Maar ik was gisteren echt bij de dealer en die beweerde van niet.
Nou zit ik me te bedenken, we hebben gekeken bij onderdelen voor mijn usa aw11, misschien dat ze voor die modellen niet meer leverbaar zijn ofzo, maar voor europesche modellen wel. Er zit natuurlijk een runninglight in dat achterscherm!
Ik had ook nog nooit gehoord dat ze niet meer leverbaar zouden zijn. Maar ik was gisteren echt bij de dealer en die beweerde van niet.
Nou zit ik me te bedenken, we hebben gekeken bij onderdelen voor mijn usa aw11, misschien dat ze voor die modellen niet meer leverbaar zijn ofzo, maar voor europesche modellen wel. Er zit natuurlijk een runninglight in dat achterscherm!
Jezus wat een *** plek om erin te gaan zeg... Je trekt het er niet zomaar uit gok ik... Word dus weer uitboren en nieuwe erin zetten... Verzekerings kwestie hoop ik?
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Dus daarom kreeg ik ze niet, ik was te oud...
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
Die zal zo ook wel beter gaan rijden. Heb al via het forum vernomen dat koni goede vervangers zijn.
GreetZ
GreetZ
- mr2PUNTfreak
Goed bezig! En volgens mij is de deuk er nog wel uit te krijgen.
Ik heb al een keer koni gehad onder een aw11. Met originele veren was dat wel ok, maar met verlaagde veren vond ik dat wel erg stug.The Elementz wrote:Die zal zo ook wel beter gaan rijden. Heb al via het forum vernomen dat koni goede vervangers zijn.
GreetZ
Ik heb er nu KYB onder gezet. Erg voordelig om die nu in engeland te kopen. Moet ongeveer vergelijkbaar zijn met origineel. Maar wel een heel verschil met origineel van meer dan 20 jaar oud.*:)
Ik vind hem nu erg lekker op de weg liggen. Ik moet alleen nog een antiroll bar achter hebben, nog een paar bushings vervangen, dan even uit laten lijnen en dan moet het onderstel helemaal goed zijn.
Mooi zo. Scheelt alweer.
Poetsen zal je
Poetsen zal je