wat zonde zeg!!
succes met de afhandeling!
gebotst
Moderator: Pieten
- BlackTubby
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Dat is mooi
en zonde van je 2, maar het had erger kunnen aflopen. Ik hoop dat je er lichamelijks zelf nix aan overhoud, de schrik zal er nog wel een poosje inzitten. En..... is alles nog goed met het hert? Ondanks die ellende kan het beest er ook niets aan doen.
Sterkte met de afhandeling.
Sterkte met de afhandeling.
Ai dit is erg pijnlijk, gelukkig mankeer jij niet al teveel, voor de MR2 is het echter een wat zwaarder gezicht, wens je veel sterkte en succes met de mr2, dat ie samen weer met jou op pad mag.
ps: stond deze in veendam te koop?
ps: stond deze in veendam te koop?
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Jep, voor mijn neus weggekaapt...
MarcoTwo wrote: Als ik het zo zie, is alvast rond gaan kijken aan te raden. Er zijn er met minder als schade-auto te koop geweest.
En ja hoor...... staat nu te koop.

Mooie strakke auto, lichte schade.
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=361837&from=24#
Jammer dat het toch nog zo gelopen is. Heb je al een andere 1.8 gekocht?
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Vind de schade wel meevallen.
De topicstarter heeft geen abo op dit topic, denk ik.
-
redracer
hi sorry druk met van alles geweest de verzekerring heeft de totaallos bedrag uit gekeert. heb nu voor tijdelijke even een andere auto gekocht zo dat ik op ten duur weer een mr2 kan kopen. maar het ziet er niet heel erg uit maar zelfs de moterkap zit niet meer recht de rechter duur kan niet meer open en de vloer is 10 cm omhoog gekomen. de rechter gordel die tijdens het ongeluk niet in gebruik was staat nu zo strak dat er zelfs een gat in zit. dus het valt zeker niet mee betreft de schade.
Ik gok op de voorklep, aan de motorkap valt niet echt iets te zien.
De linkergordelspanner is nog wel los?
De linkergordelspanner is nog wel los?