Loederdag
Moderator: Pieten
degene die zeker komen(aanwezig zijn)
1)Erikmr+desiree
2)GreenGoblin+
3)mr2-girl+
4)mr2PUNTfreak+
5)surferdude+
6)mrgeel+
7)dooierick+
Als dit de gehele lijst is voor de Loederdagmeeting dan gaan wij een zware meeting tegemoed::)
Ik heb mogen vernemen dat Desiree van plan zou zijn om zo,n 250 ballen te gaan draaien, dat zou dus inhouden dat we met een mens of 10 dus 25 ballen per persoon mogen gaan eten, dan blijft er weinig ruimte over voor de soep zelf of iedereen moet een emmer meenemen.
Dus als je gaat komen, vul het lijstje dan nog effe aan met oog op de ballen.
@Erik;
Kipsate graag, maar als je niet meer aanmeldingen krijgt stel ik voor om alleen maar brood en satesaus in huis te halen dan gooi ik wel een partij van die ballen in de satesaus, ook erg lekker.
Groetjes, Hanz:dux-blij_thumb-up:
1)Erikmr+desiree
2)GreenGoblin+
3)mr2-girl+
4)mr2PUNTfreak+
5)surferdude+
6)mrgeel+
7)dooierick+
Als dit de gehele lijst is voor de Loederdagmeeting dan gaan wij een zware meeting tegemoed::)
Ik heb mogen vernemen dat Desiree van plan zou zijn om zo,n 250 ballen te gaan draaien, dat zou dus inhouden dat we met een mens of 10 dus 25 ballen per persoon mogen gaan eten, dan blijft er weinig ruimte over voor de soep zelf of iedereen moet een emmer meenemen.
Dus als je gaat komen, vul het lijstje dan nog effe aan met oog op de ballen.
@Erik;
Kipsate graag, maar als je niet meer aanmeldingen krijgt stel ik voor om alleen maar brood en satesaus in huis te halen dan gooi ik wel een partij van die ballen in de satesaus, ook erg lekker.
Groetjes, Hanz:dux-blij_thumb-up:
- crazygreek
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Sorry, sorry, sorry
Maar bij deze meeting zijn wij niet er bij.
Kinderen en Kleinkinderen komen op visite, en wij moeten ook nog eens op visite bij onze moeders.
Jammer want ik had wel trek in een balletje met pindasaus
Maar bij deze meeting zijn wij niet er bij.
Kinderen en Kleinkinderen komen op visite, en wij moeten ook nog eens op visite bij onze moeders.
Jammer want ik had wel trek in een balletje met pindasaus
-
Glenn
Ik kreeg een leuk mailtje van deze meeting. Vind het jammer dat ik mn turbo nog niet heb anders was ik wel ff langsgekomen denk ik.
Zeer attent overgens! Veel plezier
Zeer attent overgens! Veel plezier
Hey, net die mail gelezen van deze meet.. Zo'n loederdag is natuurlijk een ideale datum om alternatieve invulling te geven, kun je helaas ook nergens op bezoek
.
Ben pas net 'n maand lid, maar een stukje rijden met mede mr2 rijders lijkt me altijd goed.. hmm twijfel,..
Ben pas net 'n maand lid, maar een stukje rijden met mede mr2 rijders lijkt me altijd goed.. hmm twijfel,..
leuk aantal;)
- Green Goblin
renso wrote:erik nog bedankt voor het oplossen voor het computerprobleem:D
oplossen ?
veroorzaken denk ik ?
- mr2PUNTfreak
Is ie er zeker achter weg gegaan.renso wrote:hoi erik en desiree graag even een plekje onder de boom en toezicht op de vijver reserveren graag!!
erik nog bedankt voor het oplossen voor het computerprobleem:D
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Er zijn meer honden die Fikkie heten...
- Surferdude
Meestal is Erik degene die we moeten helpen, sinds kort weet ie hoe dat helse apparaat uit gaat...
- Green Goblin
Als Erik een topic probeert te verwijderen, verwijdert ie meestal het hele forum...
ooit heeft ie met 1 muisklik het hele World Wide Web verwijderd.....
- mr2PUNTfreak
Oh was hij dat...Green Goblin wrote:Als Erik een topic probeert te verwijderen, verwijdert ie meestal het hele forum...
- Green Goblin
Ja...