Project full-turbo upgrade
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
geen probleem frank, je hebt mijn nummer he
- frankie-turbo
en heeft ie al een kleurtje? 
-
franksmits
Volgende week krijgt hij zijn kleurtje! Na koninginnedag gaan ze weer verder. Ik zal je tegen die tijd eens opbellen om een afspraak te maken. Alles maar werkelijk alles moet weer in elkaar :p
- frankie-turbo
leuuuuk 
-
franksmits
Net een telefoontje gehad van de spuiter. Hij zou eigenlijk deze week al klaar zijn maar dat gaan ze niet redden ivm show-auto. Volgende week is hij gespoten en dan kunnen we gaan monteren.
Inmiddels heb ik de wheater strips binnen van JP, zo ziet alles er weer uit als nieuw! Ik maak binnenkort weer wat foto's als hij gespoten is..
Inmiddels heb ik de wheater strips binnen van JP, zo ziet alles er weer uit als nieuw! Ik maak binnenkort weer wat foto's als hij gespoten is..
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
weet je wat ik niet begrijp? (kan aan mij liggen
Als je afspraken maakt met een bedrijf en je betaalt ervoor, dan dient de eind datum gewoon gehaald te worden! Een dag heeft 24 uur, dan werken ze maar over! Blijkbaar heeft in jou geval een andere klant prio?:huh:
Als je afspraken maakt met een bedrijf en je betaalt ervoor, dan dient de eind datum gewoon gehaald te worden! Een dag heeft 24 uur, dan werken ze maar over! Blijkbaar heeft in jou geval een andere klant prio?:huh:
-
franksmits
Uiteraard. Echter heb ik geen afspraken gemaakt. Ik betaal daardoor ook een ander tarief....
-
Brum
franksmits wrote:Uiteraard. Echter heb ik geen afspraken gemaakt. Ik betaal daardoor ook een ander tarief....
Dat is link.
Heb dat ook bij de vorige keer gedaan bij het laten spuiten van mijn MR2, met als resultaat dat het op het laatste moment afgeraffeld werd.
Betaal in vervolg gewoon liever de volle mep, zodat ik zeker weet dat ze er de tijd voor nemen en het goed gebeurd.
-
franksmits
geloof mij, ik betaal ook echt de vollemep en zit niet zomaar bij een spuiter met de ervaringen die ik heb van de vorige keer heb ik wel 100x nagedacht. Het wordt nu berekend op uurtarief en in delen ik heb dus geen afspraak gemaakt 'dit mag het maximaal kosten' ik kan me voorstellen dat mensen dan werk af gaan raffelen als ze onverwachts ongein tegen komen. Ik controleer nu in 3 stappen wat er gedaan is en betaal dan in 3x Controleren - goed? -> betalen. Dat keer 3. Omdat ik absoluut niet wilde bezuinigen op het spuitwerk heb ik voor deze manier gekozen. Daardoor betaal ik per uut zon 15 euro minder. Je wilt niet weten hoeveel uren werk er in is gegaan om hem op dit niveau te krijgen..
Ik zal spoedig weer wat foto's plaatsen!
Ik zal spoedig weer wat foto's plaatsen!
-
jvlierop
Zeer mooi project! Maar las ik nou net in een ander topic dat je hem binnenkort al weer moet verkopen of heb ik dat verkeerd begrepen?
franksmits wrote:
Deze komt binnenkort te koop te staan.
-
franksmits
Dat klopt... Ik wil er het liefst nog een zomer mee rijden (anders heb ik er helemaal geen flikker aan gehad :p) maar ik heb in goed overleg besloten hem direct te koop te zetten wanneer ik hem terug heb (23 mei in elkaar zetten).
-
franksmits
Het wordt weer tijd voor een updatje:
Heb het de laatste tijd erg druk gehad met mijn werk, het afronden van het nieuwe huis. Daarnaast ben ik inmiddels getrouwd en ben ik net terug van mijn huwelijksreis!
Afijn, vandaag contact gehad met auto w-z. De auto is klaar om gespoten te worden MAAR: Omdat auto-wz inmiddels is overgestapt naar spuiten op waterbasis en de combinatie met de moeilijke kleur die ik gekozen heb gaat er het volgende gebeuren:
- Maandag ochtend komt er een zgn. "Demo Spuiter" van de verf fabrikant. Hij zal samen met de spuiter van auto WZ Mijn auto spuiten. Daarnaast zal de tubby als voorbeeld gebruikt worden voor andere spuit/schade bedrijven die over stappen op de nieuwe verf. Er zullen dus foto's & video's gebruikt worden van mijn Tubster.
Daarnaast wordt mijn voorruit vervangen door een nieuwe, inclusief raamband.
Even afwachten tot maandag avond dus!
Heb het de laatste tijd erg druk gehad met mijn werk, het afronden van het nieuwe huis. Daarnaast ben ik inmiddels getrouwd en ben ik net terug van mijn huwelijksreis!
Afijn, vandaag contact gehad met auto w-z. De auto is klaar om gespoten te worden MAAR: Omdat auto-wz inmiddels is overgestapt naar spuiten op waterbasis en de combinatie met de moeilijke kleur die ik gekozen heb gaat er het volgende gebeuren:
- Maandag ochtend komt er een zgn. "Demo Spuiter" van de verf fabrikant. Hij zal samen met de spuiter van auto WZ Mijn auto spuiten. Daarnaast zal de tubby als voorbeeld gebruikt worden voor andere spuit/schade bedrijven die over stappen op de nieuwe verf. Er zullen dus foto's & video's gebruikt worden van mijn Tubster.
Daarnaast wordt mijn voorruit vervangen door een nieuwe, inclusief raamband.
Even afwachten tot maandag avond dus!
- Surferdude
Alsnog gefeliciteerd!
Dus we kunnen al snel foto's zien van de voorruitgang??
-
franksmits
Maandag avond ga ik er naartoe om te kijken... Zal dan gelijk fotos maken, alleen zal het licht dan niet geweldig zijn gok ik!