Huh? Maandje geleden dacht je er nog anders over.......Ziggo wrote:lol hoe kun je ook in hemelsnaam een mr2 wegdoen?...
echt al moet ik droog brood gaan eten deze gaat nooit meer weg
welkom terug he
gr kris
(VERKOCHT) '91 coupe te koop
Moderator: Pieten
érg mooie coupe dat je daar hebt!
-
Ziggo
@ erikV: de mr2 gaat idd nooit meer weg, alleen kan hij wel vervangen worden door een andere
btw toen was ik nog jong en naief en vond ik 150pk al veel
gr kris
btw toen was ik nog jong en naief en vond ik 150pk al veel
gr kris
Strikt genomen is het ook veel.
Bij nieuwe auto's niet spannend meer, maar de maten en massa's zijn ook fors toegenomen en je het nodig hebt om ze vlot door het verkeer te laten bewegen (en niet meer foeisnel te noemen zijn).
Bij nieuwe auto's niet spannend meer, maar de maten en massa's zijn ook fors toegenomen en je het nodig hebt om ze vlot door het verkeer te laten bewegen (en niet meer foeisnel te noemen zijn).
-
Ziggo
hey
ik doe deze mr2 eenmalig in prijs verlagen naar 6000 euro dus bij interesse kun je bellen of mailen
gr kris
ik doe deze mr2 eenmalig in prijs verlagen naar 6000 euro dus bij interesse kun je bellen of mailen
gr kris
-
Ziggo
hey
hij staat nog steeds te koop. en met de prijs kan mischien nog wel wat gedaan worden..
gr kris
hij staat nog steeds te koop. en met de prijs kan mischien nog wel wat gedaan worden..
gr kris
-
Ziggo
hey
Deze emmer staat nog steeds te koop. ik heb de prijs flink naar beneden gebracht, omdat de koppeling begint te slippen.
de prijs is nu 4500 euro
m.v.g. Kris
Deze emmer staat nog steeds te koop. ik heb de prijs flink naar beneden gebracht, omdat de koppeling begint te slippen.
de prijs is nu 4500 euro
m.v.g. Kris