spijkenisse heeft hem ingeruild in apeldoorn en daar heb ik hem vandaan.
Spijkenisse was hier ook lid van de wild bunch
mr2 turbo te koop Kanarie geel
Moderator: Pieten
-
jvlierop
Ah oke duidelijk. Maar jij hebt hem dus puur gekocht om weer met winst door te verkopen...
succes met de verkoop
succes met de verkoop
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Dan staat de advertentie verkeerd, is volgens mij dan semi-commercieel. 
-
Ren0W
bond wrote:Dus je bent alleen lid om de MR2 hier te verkopen met winst.
Turbo, staat er.franksmits wrote:Of de auto valt tegen... Is het nou een 2.0 gti of een tubby?
-
marcel417
Nee is een echte turbo. Is toch geen misdaad om de auto te koop te zetten?
Iedereen levert meteen commentaar. Als je er geen belang bij hebt, ben je niet verplicht te reageren.
Iedereen levert meteen commentaar. Als je er geen belang bij hebt, ben je niet verplicht te reageren.
de rede moge duidelijk zijn
verder gaarne geen commentaar meer in deze discussie
ugh ik heb getypt;D
-
marcel417
Dank je, en de advertentie staat ook onder semi. Maakt allemaal niet uit.
Als iemand belang heeft of wil kijken/proefrijden. Hoor ik het wel.
Auto rijd super.
Als iemand belang heeft of wil kijken/proefrijden. Hoor ik het wel.
Auto rijd super.
marcel417 wrote:spijkenisse heeft hem ingeruild in apeldoorn en daar heb ik hem vandaan.
Spijkenisse was hier ook lid van de wild bunch
Aha, die heb ik regelmatig gespot in Spijkenisse.
-
marcel417
MarcoTwo wrote:Aha, die heb ik regelmatig gespot in Spijkenisse.
En jij als taxateur? vind jij hem de vraagprijs waard ? Ben gewoon benieuwd
- BlackTubby
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Marcel, plaats wat meer foto's als het kan zoals hij er nu uitziet. Op marktplaats staan ze nu nog wel maar dat is niet jouw advertentie en dadelijk niet meer te zien.
Volgens mij heeft deze twee ook last van lekkage van het dak aan de vochtplek in de bestuurders stoel te zien. Wat mankeert er nog verder aan?
Volgens mij heeft deze twee ook last van lekkage van het dak aan de vochtplek in de bestuurders stoel te zien. Wat mankeert er nog verder aan?
-
marcel417
gen1 of 2? Zou het niet weten. Is een 150 kw uitvoering. Misschien dat jullie daar wat aan hebben. Zal van de week nog even een paar foto's erbij doen.
Dakje zou kunnen, moet ik dan naar kijken. Heb ook nog wel rubbers liggen volgens mij. Verder gaat hij toch eerst naar een autopoetser en die zal de bekleding ook wel effe mee pakken. Verder mankeert er eigenlijk niks aan.
Dakje zou kunnen, moet ik dan naar kijken. Heb ook nog wel rubbers liggen volgens mij. Verder gaat hij toch eerst naar een autopoetser en die zal de bekleding ook wel effe mee pakken. Verder mankeert er eigenlijk niks aan.
marcel417 wrote:En jij als taxateur? vind jij hem de vraagprijs waard ? Ben gewoon benieuwd
Ik ken hem verder niet.
En op 100 m afstand zie je niet zoveel details.
-
marcel417
Onderhoudsboekjes zitten er gewoon bij met de hele historie. Dat swap gebeuren moet je me even uitleggen, daar heb ik geen verstand van.'
Dit is een originele turbo, als je dat bedoelt. Groeten
Dit is een originele turbo, als je dat bedoelt. Groeten
Swappen houd eigenlijk in dat je een ander type motorblok ter vervanging van het oude blok in de auto plaatst.
er zijn mensen die hun reguliere GTI-blok uit de motorruimte halen en er een TURBO of V6 blok voor in de plaats leggen.
Dat is SWAPPEN.
groeten
er zijn mensen die hun reguliere GTI-blok uit de motorruimte halen en er een TURBO of V6 blok voor in de plaats leggen.
Dat is SWAPPEN.
groeten
-
marcel417
oke, we leren hier nog wat van zeg.
Dit betreft een originele turbo.
Dus als ik heb goed zeg is deze niet geswapt
Dit betreft een originele turbo.
Dus als ik heb goed zeg is deze niet geswapt