Road Trip

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Waar laat ik die ?
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Op de trekhaak!;D
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

.... :) Morgen is het zo ver. Als het het weer is als nu dan gaan we lekker open rijden :)

Gozer waarmee ik ga die gaat vanavond nog flink drinken dus daar heb ik geen last van :D
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Zo nu dan vanuit Berlijn!

Autobahn is erg fijn. Emmer gaf geen krimp op een iets lagere oliedruk dan normaal na. Heb het in 6.5 uur gereden en ging verder erg goed. Erg comfortabel eigenlijk wel.

Heb nog 2.5 uur zonder dak gereden maar werd toch wel beetje erg druk dus er maar weer op gedaan. Maar was wel erg lekker weer! Nu miezert het een beetje. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden.

Morgen begint de ITB, internationale tourisme beurs en dat is een beetje het hele doel van de reis. Vandaag vooral een beetje door de stad gelopen en geshopt.. Nog even gestopt bij de Toyota Dealer in Osnabruck om daar de dakjes eraf te halen.

Wat ook wel grappig was.. Ik kom bij het hostel aan en word gelijk aangesproken van wat een geweldige auto ik wel niet had. Nadat ze zelf uit haar BMW 5 330i stapte.... Vrouwen ;D
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

;D idd, vrouwen
mooi dat et zo goed verlopen is, hou ons een beetje op de hoogte van je trip
veel plezier daar
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Xhermes schreef:Wat ook wel grappig was.. Ik kom bij het hostel aan en word gelijk aangesproken van wat een geweldige auto ik wel niet had. Nadat ze zelf uit haar BMW 5 330i stapte.... Vrouwen ;D
Nog geeneens uitgestapt en gelijk al sjans ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:05
Type MR2: AW11

Bericht door Miss-Mr2-on-LSD »

Gelukkig ben je goed aangekomen, toch altijd fijn om te horen.
Geniet lekker van je weekendje en natuurlijk veel plezier op de beurs :)
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Tsja ze had ook wel zin in een ritje maja, 6.5 uur gereden enzo ff bijkomen he. Je moet toch ergens je korting vandaan halen... 8) :X

Er zijn ook fotos maar natuurlijk heb ik het kabeltje niet bij me dus kan ik die nniet laten zien...
Mustafa

Bericht door Mustafa »

Xhermes schreef:BMW 5 330i ;D

::) Leg uit..is et nou een 5 serie of een 3 serie?:P
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Ik ben vorige week nog 2x door Osnabruck gereden... heen en terug vanuit de Harz.. ;)

Nog lekker gestapt trouwens?? Naja ik weet dat je nu aant stappen bent maar als je dit leest ben je al wezen stappen vandaar de verleden tijdsvorm ;)

Spreek je later en anders zie ik je zaterdag wel weer!
Gebruikersavatar
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:05
Type MR2: AW11

Bericht door Miss-Mr2-on-LSD »

En zijn je schoenen nog schoon geworden? :D
Moet je maar niet met Diesel (voor de geintereseerde; is een ongecontroleerde enorme hond) door de bergjes rennen ;)
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Zo ik ben heeeel slecht bezig en ben een dag eerder naar huis gegaan. Dit omdat we morgen een heeeele suffe tocht in de bus door berlijn gingen maken. Half 10 verzamelen en 3 uur rond rijden... Ja of niet :)

Gisteravond in een best gave club ben geweest Narva Lounge genaamd. 3 zalen, Techno, R&B en dat soort shit, en lounge... Naja grootste deel van de group wilden R&B.. Malibu en ik vonden het niet zo erg dus ook maar gestaan. Nadat ik rond een uur of 3 wel beetje genoeg gezien had maar met paar andere mensen naar huis gegaan. Zij moesten 2 haltes eerder eruit, naja prima. Sta ik daar op Nollendorfplatz in de veronderstelling dat ik daar moest zijn...

Na een uur lopen door Berlijn zonder uitzicht op een warm bed maar een taxi aangehouden. Deze wilde me voor 10 euro wel thuis brengen... Ongeveer 4 straten verder aangekomen had ik dus eindelijk mijn bed gevonden.

Vanmorgen geen zin om nog een keer doelloos over de beurs heen te lopen. Dus aangemeld bij school leiding dat we er zijn en direct een andere uitgang gepakt. Met de metro naar Alexanderplatz geweest en even de plaatselijke Burger King gekeurd.. Wat grappig is is dat de bedrijfsleider dus geen engels kan :) Na een hoog culinair hoogstandje voor ontbijt samen met Paul maar tot de conclusie gekomen dat we maandag geen saaie bustoer wilden doen. Dus maar spullen gepakt en gaan rijden met als excuus morgen dat een dikke duitser het nodig vond om een trekhaak in mijn linker voorscherm te planten. Tsja dit soort kwesties duren heeel lang en dan is het helaas niet mogelijk om half 10 met de toer mee te gaan.

Dus 6.5 uur later waren we weer thuis. Zal zo ff pics uploaden.
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:05
Type MR2: AW11

Bericht door Miss-Mr2-on-LSD »

Foto's!!! Kon je de goede functie op camera niet vinden schat :D Lekker veel pixels in beeld :P
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Xhermes schreef: Afbeelding
Mag toch wel hopen dat je niet een keer de foute fles gepakt heb :P ;D
Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Haha ach der zit toch alcohol in? Kan je wel als koelvloeistof gebruiken :D:D:D Nee maar er zat nog meer in! nog ongeveer 7 liter koelvloeistof en nog een setje gereedschap :)
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Xhermes schreef:Haha ach der zit toch alcohol in? Kan je wel als koelvloeistof gebruiken :D:D:D Nee maar er zat nog meer in! nog ongeveer 7 liter koelvloeistof en nog een setje gereedschap :)
Oke mooi, staat allemaal zo mooi naast elkaar dat het had gekund ;D
Afbeelding
Plaats reactie