MR2 pookhoezen/handremhoezen
Moderator: Pieten
Vrijdag het liefst 
Zwart met blauwe stiksels AUB.. Pookhoesje.
Heb het zojuist doorgegeven. Stampertje wil jij nog?
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
sorry, zat in duderstadt en ben vergeten te reageren voor we gingen, ik wacht nog een ronde, miss als er een volgende keer komt dat ik wel mee doe:)
Ok! Nou de hoesjes zijn klaar. De pookknoppen is ze nog mee bezig. Ik zal van de week betaal verzoekjes eruit sturen. Ze worden volgende week opgestuurd!
-
Mr.2
Dus ze is ook bezig met een pookknop voor mij?
Waarna ik de mijne straks weer terugstuur?
Ik had nl. nog niet van je begrepen of ze oude op voorraad had.
Zou echt top zijn!
Waarna ik de mijne straks weer terugstuur?
Ik had nl. nog niet van je begrepen of ze oude op voorraad had.
Zou echt top zijn!
Oh
Ja ze heeft nog een reserve. Misschien dat we iets kunnen afspreken. Waar precies woon je?
Ok, moeten we tegen die tijd maar eens zien 
Ze liggen hier op mijn bureau! Sehts gut aus ja!
Ok, welk jaar en heb je een short shifter of niet?
Ik zou graag een pookhoes, handremhoes en pookknop met zwarte stiksels willen voor een 94'er.
Kan de pookknop opsturen indien nodig.
Is het mogelijk om het schakelpatroon erin te krijgen? Ik zag dat het op de oude pookknop gewoon erin geperst is als je het leer eraf haalt.
Kan de pookknop opsturen indien nodig.
Is het mogelijk om het schakelpatroon erin te krijgen? Ik zag dat het op de oude pookknop gewoon erin geperst is als je het leer eraf haalt.
Zij levert die dienst iig niet. Misschien dat je zelf wat kan persen achteraf maar zij doet dat niet helaas. Zal dadelijk even een mailtje doorsturen 
-
toyota-is-life
Hallo,
Mr2 Sw20 uit 1990 zonder short-Shift
Ik heb intresse in een pookzakje/hoesje graag zwart leer met een roode sticks en ook graag een handremhoes zwart leer met roode sticks vroeg mij alleen af hoe de handremhoes word gemonteerd
Alvast bedankt.
Gr.Nick
Mr2 Sw20 uit 1990 zonder short-Shift
Ik heb intresse in een pookzakje/hoesje graag zwart leer met een roode sticks en ook graag een handremhoes zwart leer met roode sticks vroeg mij alleen af hoe de handremhoes word gemonteerd
Alvast bedankt.
Gr.Nick