RutgerMR2's Platina 99er.
Moderator: Pieten
- Surferdude
Kost wat, maar heb je ook wat..: TRD Kruis en TRD Front strutbar brace
- Peerke
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: ZZW30
Ze worden steeds goedkoper.Surferdude wrote:Kost wat, maar heb je ook wat..: TRD Kruis en TRD Front strutbar brace
Je wilt niet weten wat ik betaald heb heeeeeel lang geleden.
-
darkEVO
RutgerMR2 wrote:Ben nogsteeds aan het uitzoeken wat ik nogmeer wil hebben.
Walbro benzine pomp, speed limit defender, HKS EVC6 boost controller, Berk downpipe en een fujitsubo legalis R uitlaat staan nog op de lijst.
Motorblok komt pas rond jan/feb ongeveer.
maar omdat ik alles in 1 keer wil laten plaatsen bij de swap ben ik vast aan het inkopen.
En zodra ik van een aantal dingen weet dat ik die zeker hebben wil bestel ik het vast.
Nog wat vraagjes:
Waarom een Wallbro in plaats van bijvoorbeeld de Toyota Supra TT pomp? Kun je voor de SLD niet beter het blauwe/paarse kabeltje doorknippen? Linkje naar de fujitsubo: http://www.rhdjapan.com/fujitsubo-legal ... -gte-57242
Kost ongeveer 1000 euro.
als ik op je link klik zie ik: Was: € 823.08 Sale: € 621.43 (incl shipping met FedEx naar NL kost het je € 882.12)darkEVO wrote:Nog wat vraagjes:
Waarom een Wallbro in plaats van bijvoorbeeld de Toyota Supra TT pomp? Kun je voor de SLD niet beter het blauwe/paarse kabeltje doorknippen? Linkje naar de fujitsubo: http://www.rhdjapan.com/fujitsubo-legal ... -gte-57242
Kost ongeveer 1000 euro.
dus geen 1000 euro?:huh:
+ 19% btw + inklaringskosten.
Kijk met een pookknopje ofzo valt het nog wel mee met de douane. Kan je nog wel is mazzel hebben. Maar denk niet dat ze een doos met een uitlaat over het hoofd zien.
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Dat kan, maarrrrrrrr :darkEVO wrote:Kun je voor de SLD niet beter het blauwe/paarse kabeltje doorknippen?
- Dan heb je minder vermogen
- CEL (check engine light) brandt continu
Woow Rutger, ik lees dit topic nu pas :|
Ben ook wat tijdjes in het buitenland geweest en daar checkte ik de WB niet zo veel
Goed bezig in ieder geval! EN: EINDELIJK EEN SPOILER!!!
Spin je in ieder geval niet meer in de Tarzan-bocht in het eerste rondje he
Hier nog wat foto's die ik nog heb:

En Ron's paarse SW20 is ook mooi, zag hem laatst rijden
Ben ook wat tijdjes in het buitenland geweest en daar checkte ik de WB niet zo veel
Goed bezig in ieder geval! EN: EINDELIJK EEN SPOILER!!!
Spin je in ieder geval niet meer in de Tarzan-bocht in het eerste rondje he
Hier nog wat foto's die ik nog heb:

En Ron's paarse SW20 is ook mooi, zag hem laatst rijden
Heb al een tijdje geen updates meer gehad hier dus word wel weer eens tijd voor een kort berichtje.
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van een Gen3 turbo swap.
Spulletjes inkopen enzo en een leuk plekje creëren voor mijn turbotimer en boost controle enzo.
Heb vandaag ook even de meters en knopjes in pillar gezet en ben even wezen kijken in de auto hoe da er straks uit gaat zien.
Alles zit nog los op de meter en de knopjes na dus let niet op de afwerking.
Plakplastic zit ook nog op de meters.

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van een Gen3 turbo swap.
Spulletjes inkopen enzo en een leuk plekje creëren voor mijn turbotimer en boost controle enzo.
Heb vandaag ook even de meters en knopjes in pillar gezet en ben even wezen kijken in de auto hoe da er straks uit gaat zien.
Alles zit nog los op de meter en de knopjes na dus let niet op de afwerking.
Plakplastic zit ook nog op de meters.

- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Mooi hoor, maar waar zijn de knopjes voor?