Mr2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Demo
Sherwin wrote:ziet er goed uit Demo!! wanneer verwacht je dat hij naar de spuiter mag?

in 2 weken.. strakmaken.

En ik denk dat ik een Toms achterbumper wil.
Maar hoe kom ik eraan???

zijn die in NL al te krijgen?
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
UK? 2e hands?
Demo
heb er al 1 gevonden.
145 pond, verzenden zal wel duur worden, ik gok op een prijsje van 230 euro totaal.

ik heb na analyse toch bevonden, dat een spits aflopende bumper nodig is, om de kont minder "log" te maken. Dus.. I need that bumper!

wat kan ik vragen voor die border van mij?
Sherwin
nou, als je hem nodig heb zou ik me eerst concentreren op het verkrijgen van die bumper! want die bumper verkopen kan altijd nog toch?
Demo
natuurlijk, dat is het probleem ook niet.
Heb al mail de deur uit gedaan :)
Demo
update pagina 2
Sherwin
Demo wrote: update pagina 2
zie geen updeet?
J_MR2
Ik heb daarnet ook even gekeken, kon niks zien!
Ricardos
nou ik zie het wel hoor :P
Ik denk dat het erg netjes gaat worden zo met die strips aan de onderkant vast!
mr2PUNTfreak
Beetje jammer dat je nu gaten aan de auto dichtgestopt hebt met glasvezel, je had dan beter zelf even een plaatje kunnen maken, en dit er in lassen. Dit valt er over een paar jaar gewoon uit, en dat lijkt me toch niet de bedoeling, als ik zie hoeveel tijd en geld je erin steekt, dus als ik jou was, zou ik toch nog overwegen om hier gewoon een stuk in te gaan lassen.;)
Demo
mr2PUNTfreak wrote:Beetje jammer dat je nu gaten aan de auto dichtgestopt hebt met glasvezel, je had dan beter zelf even een plaatje kunnen maken, en dit er in lassen. Dit valt er over een paar jaar gewoon uit, en dat lijkt me toch niet de bedoeling, als ik zie hoeveel tijd en geld je erin steekt, dus als ik jou was, zou ik toch nog overwegen om hier gewoon een stuk in te gaan lassen.;)

gaten dichtstopt? Welke gaten ? :D

heb 1 stukje gedaan met poly van een plek die je niet eens ziet. Het is enkel optisch waarom ik het met poly heb gedaan. :) Ik snap je punt.

Heb vandaag revisie kits binnengekregen van Bigred braking...
wordt knutselen.
Demo
Toms bumper komt eraan dankzij fantastisch hulpvolle britten. :D whoehoeee
Masacur
Type MR2: SW20/21/22
Hi Demo,

ff je updatejes doorgelezen, goed bezig!!!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik neem aan dat ie spoilerloos en wit wordt?
Zo dus ongeveer? :)

Image

Als je nog niet uit je spoiler bent, deze kwam ik ook nog tegen in mijn archieven. Weet niet welk type dit is:

Image

Image

Ga iig zo door, dan het wordt een topstuk :)
Xhermes
Greddy.
Demo
Xhermes wrote:Greddy.

greddy ?
Xhermes
De spoiler. Gemaakt door GReddy.
Demo
oke.. dank je :)

vind hem in ieder geval te hoog.. mag de helft lager minimaal... ziet er niet uit zo vind ik. Ach.. ieder zijn ding.

En die witte die Masacur liet zien is beetje in de buurt idd.. enkel die heeft zijn skirts aan chassis bevestigd. Kan persoonlijk geen idee bedenken, waarom je dat zou willen in de 1e instantie.
Masacur
Type MR2: SW20/21/22
Xhermes wrote:Greddy.

Ik denk dat die witte voor een "shaved look" is gegaan. Alle zijstrips zijn er iig af.
Demo
Nou, vandaag voorbumper af kunnen maken..
skirts zijn een hoop gezeik , pasvorm is van 1 skirt niet je van het.. dus gelukkig voordat hij naar de spuiter gaat, nog eens gekeken. Denk dat morgen wel o.k te kunnen hebben....

bij de deuren zit het probleem. Wanneer ik deze open klemt hij tegen het stuk skirt dat aan het zijscherm van de voorwielen zit, en bij de onderkant van de deur....

Kut dus.

Ook weet ik nog niet hoe ik de deuren strak moet gaan maken.
Moet ik dat nu lassen, of werk ik met polyester/ glasvezel en polyester 2 componten plamuur.
Maarten
Ik lul al aardig mee !
Laat maar, zie net je reactie in het andere topic :D
Post Reply