Dat heb ik dan weer!!!
Ik had begrepen dan die groene stuf prima is voor huis tuin en keukengebruik, prima dus want veel verder kom ik toch niet.
Ook had ik begrepen dat de rode en de gele stuff zeer veel remstof achter laten, zodoende ben ik dus voor groen gegaan.
Groetjes, GEEL8)
Project MRGEEL06
Moderator: Pieten
- Surferdude
Ik snapte toch al niet waarom je geen gele had genomen..
PS, lees je PM's ff..
PS, lees je PM's ff..
- Surferdude
Nou nee.. in Juni 2011 is alles rondom vernieuwd. 
Greenstuff zijn prima blokken voor de normale auto.
Mischien niet voor een porsche, nsx of mr2 turbo maar voor een autotje met 140 pk waar normaal mee gereden word is het prima.
Ik heb er in iedergeval nog nooit klachten over gehoord en het zal niet voor niets de best verkochten remblok van EBC zijn.
Mischien niet voor een porsche, nsx of mr2 turbo maar voor een autotje met 140 pk waar normaal mee gereden word is het prima.
Ik heb er in iedergeval nog nooit klachten over gehoord en het zal niet voor niets de best verkochten remblok van EBC zijn.
Zoals voor alle automaterialen zijn de meningen verdeeld, maar de meningen over greenstuff slaan duidelijk naar de negatieve kant door.
Ik had er echter niet echt bij stilgestaan (snappie hem: stilstaan
) dat Hans de auto als showobject gebruikt
en toch geen gas geeft
, schone wielen belangrijker vindt dan goed remmen
.
Met die gedachten gang is Greenstuff ongetwijfeld een goede keuze, alleen ffe geel spuiten dan....

Ik had er echter niet echt bij stilgestaan (snappie hem: stilstaan
Met die gedachten gang is Greenstuff ongetwijfeld een goede keuze, alleen ffe geel spuiten dan....
mrgeel wrote:Hopelijk nog iets eerder, kan ik nog effe proef rijden.![]()
Groetjes, GEEL8)
Istiealklaar voor een consult?;D
rsevo6 wrote:Zoals voor alle automaterialen zijn de meningen verdeeld, maar de meningen over greenstuff slaan duidelijk naar de negatieve kant door.
Voor normaal Nederlands gebruik, zijn ze prima (remmen nog wat beter in combinatie met de schijven dan origineel), maar ga je de bergen in met gepast tempo, heb je kans op fading (dan moet je wel flink aan het sturen en remmen zijn op de haarspeldbochten, met de RedStuff icm CRN nergens last van).
Ik ben inmiddels beetje fan geworden van Yellowstuff.
Zijn bij mij de eerste blokken die het op de Turbo uithielden op full trackspeed en lange tijd achtereen op circuit. Daarnaast doen ze het ook op de weg bij normaal rijden uitstekend en ik bemerk dan eigenlijk weinig remstof.
Op de MaX5 racer zijn ze regelementair voorgeschreven en voldoen daar perfekt.
Enige punt van aandacht is wel dat ze onder race omstandigheden tijdig vervangen moeten worden (als er nog 2-3mm op zit) anders blijkt het remmateriaal soms te kunnen brokkelen/breken.
Omdat ze zo goed bevallen, ga ik ze ook op de NSX monteren.
De huidige daarop zittende Carbotech PantherPlus semi circuitblokken blijken het bij even voluit spelen op circuit niet te houden, gaan dan faden. Bovendien geven die wel heel veel remstof en bij op straat rijden constant een super irritant piepgeluid, dus die gaan eraf.
Maar eens zien of Yellowstuf de 400+ PK's van de NSX wel aankan, ga er tijdens de Maarten Memorial op 4 aug op Z'voort even een paar rondjes mee stampen

Zijn bij mij de eerste blokken die het op de Turbo uithielden op full trackspeed en lange tijd achtereen op circuit. Daarnaast doen ze het ook op de weg bij normaal rijden uitstekend en ik bemerk dan eigenlijk weinig remstof.
Op de MaX5 racer zijn ze regelementair voorgeschreven en voldoen daar perfekt.
Enige punt van aandacht is wel dat ze onder race omstandigheden tijdig vervangen moeten worden (als er nog 2-3mm op zit) anders blijkt het remmateriaal soms te kunnen brokkelen/breken.
Omdat ze zo goed bevallen, ga ik ze ook op de NSX monteren.
De huidige daarop zittende Carbotech PantherPlus semi circuitblokken blijken het bij even voluit spelen op circuit niet te houden, gaan dan faden. Bovendien geven die wel heel veel remstof en bij op straat rijden constant een super irritant piepgeluid, dus die gaan eraf.
Maar eens zien of Yellowstuf de 400+ PK's van de NSX wel aankan, ga er tijdens de Maarten Memorial op 4 aug op Z'voort even een paar rondjes mee stampen
MarcoTwo wrote:Istiealklaar voor een consult?;D
rsevo6 wrote:Pfoei, ziet er naar uit dat Hans daar flink zit te zweten, word al moe als ik naar deze actiefoto van hem kijk![]()
![]()
Maarreh, is je gele liefje nu eindelijk klaar??
Nope, nog niet geheel klaar, ben nog met de binnenkant bezig.
Dus nee, mijn liefje is nog niet klaar.
Op dit moment staat hij weer in Zeeland voor wat cosmetische aanpassinkjes.
En dat heb ik geweten!!!:boos:
Omdat het vandaag slecht weer zou zijn, had ik besloten om de Spyder gisterenavond weg te brengen, lekker met z,n allen 70 km per uur op de snelweg vanwege de harde regenval en het regenwater wat niet snel genoeg kon afgevoerd worden.
Tot overmaat van ramp had men het idee om de A58 richting Goes af te sluiten met als gevolg een kleine 40 km omrijden via Belgie, 01.30 was ik weer thuis.
Vandaag wel m,n ovale eindstukken binnen gekregen, maar zal nu toch effe moeten wachten.
Groetjes, GEEL8)
MarcoTwo wrote:Istiealklaar voor een consult?;D
Dokter zit morgen in Breukelen: PM!
Edit: zie net het bericht hierboven, geen PM dus.
Eindelijk was het vandaag dan zo ver;
Na lang wachten met dank aan een aantal zeer vervelende webshops waar je lekker kunt bestellen in de veronderstelling dat de artikelen op voorraad zijn, helaas blijkt dat dan weer niet het geval en blijkt de levertijd even 6 weken later te worden.
Gelukkig hebben we nog de firma E.P.S. uitlaten, hier heb ik dan uiteindelijk een sierstukje op maat laten maken.
S,morgens besteld, s,middags de foto,s dat het stukje klaar was en de volgende ochtend bij mij thuis geleverd.
Kost een paar centen, maar dan heb je wat.

Na lang wachten met dank aan een aantal zeer vervelende webshops waar je lekker kunt bestellen in de veronderstelling dat de artikelen op voorraad zijn, helaas blijkt dat dan weer niet het geval en blijkt de levertijd even 6 weken later te worden.
Gelukkig hebben we nog de firma E.P.S. uitlaten, hier heb ik dan uiteindelijk een sierstukje op maat laten maken.
S,morgens besteld, s,middags de foto,s dat het stukje klaar was en de volgende ochtend bij mij thuis geleverd.
Kost een paar centen, maar dan heb je wat.

- Surferdude
Wat is dat nou weer voor een achterlijke kentekenplaathouder!!!!

En ik zie nu pas de facelift achterlichten, MOOI! Nieuw?
En ik zie nu pas de facelift achterlichten, MOOI! Nieuw?