Stock bov
Moderator: Pieten
Zeg frits, jij zit hier te verkondigen dat je een dyno uitdraai hebt van 400 rwhp. Nou, kom maar op dan.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Undagrwnd heeft wel een dynouitdraai gepost hoor, dat is tenminste een vent...
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
Die 1998mr2. Wat een druif..
hoop praatjes maar geen dyno sheet, jammer weer.
je zou eerst een dyno uitdraai laten zien dat is iets van 2 weken geleden en ik heb niks voorbij zien komen.
Geloof mij een sprintje tegen frankie is bijvoorbaat al een verloren zaak.
Dat ga je niet winnen met een stock 3sgte.
Of ik heb het fout en je hebt echt 400 paarden maar dat geloof ik niet.
Eerst een dyno sheet.
je zou eerst een dyno uitdraai laten zien dat is iets van 2 weken geleden en ik heb niks voorbij zien komen.
Geloof mij een sprintje tegen frankie is bijvoorbaat al een verloren zaak.
Dat ga je niet winnen met een stock 3sgte.
Of ik heb het fout en je hebt echt 400 paarden maar dat geloof ik niet.
Eerst een dyno sheet.
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
jongens die gast luld haarder als zijn mr2tje rijd.
dus snap noch steets niet warom hij niet voor het leven word verbannen van dit forem.
dit is niet meer laggen maar gewoon onzin vertellen en dingen beloven die je niet kund en wild waarmaken.
dus aub gooi dit figuur gewoon van het forum af maar dan voor goed.
dus snap noch steets niet warom hij niet voor het leven word verbannen van dit forem.
dit is niet meer laggen maar gewoon onzin vertellen en dingen beloven die je niet kund en wild waarmaken.
dus aub gooi dit figuur gewoon van het forum af maar dan voor goed.
Dit is leedvermaak voor de pieten..
Eerst sheet, bovendien komt die sprint nog, met of zonder jou1998mr2 wrote:we gaan maar eerst sprinten.
serwin
en frankie
geen woorden, printjes maar sprintjes
dyno zien jullie dan. op die dag op mijn zij raampje
- Surferdude
Blijft staan dat je gedane beloftes niet nakomt en wij dus je ongeloofwaardigheid als waarheid kunnen bestempelen.1998mr2 wrote:we gaan maar eerst sprinten.
serwin
en frankie
geen woorden, printjes maar sprintjes
dyno zien jullie dan. op die dag op mijn zij raampje
Ik stel een ban voor. Ik heb er genoeg van.
Ahh toe, laat hem nog even blijven..
+1Leliev wrote:Ahh toe, laat hem nog even blijven..
Is een leuke reality check voor de momenten dat ik weer eens denk dat de wereld louter slimme mensen bevat. Ga ik gewoon even een paar posts van 1998 lezen en voilà, ik ben weer helemaal vrolijk en ervan overtuigd dat World Domination niet zo moeilijk te bereiken is
Dat saaie gelul over de zoveelste in onderdelen te verkrijgen SW20 kennen we nu wel....
WAhahahah World Domination hahaha::)El Butre wrote:+1
Is een leuke reality check voor de momenten dat ik weer eens denk dat de wereld louter slimme mensen bevat. Ga ik gewoon even een paar posts van 1998 lezen en voilà, ik ben weer helemaal vrolijk en ervan overtuigd dat World Domination niet zo moeilijk te bereiken is;D8)
Dat saaie gelul over de zoveelste in onderdelen te verkrijgen SW20 kennen we nu wel....