Joskes project
Moderator: Pieten
pfoe dubbelzijdig coaten klinkt goed, maar zal wel te duur worden, zeker als het toch allemaal geen zin heeft bij een N/A...maar ik zal eens informeren
Verder blijven er min of meer drie opties over:
- nieuwe spruitstuk met tape en hittebestendige lak
- nieuwe spruitstuk met hitteschilden
- oude spuitstuk behouden
de tape is ook gekozen omdat eea er mooier uitziet in een motorruimte zonder hitteschild en tevens omdat er geen bevestigingspunten voor het hitteschild aan het nieuwe spruitstuk zitten.
Verder blijven er min of meer drie opties over:
- nieuwe spruitstuk met tape en hittebestendige lak
- nieuwe spruitstuk met hitteschilden
- oude spuitstuk behouden
de tape is ook gekozen omdat eea er mooier uitziet in een motorruimte zonder hitteschild en tevens omdat er geen bevestigingspunten voor het hitteschild aan het nieuwe spruitstuk zitten.
-
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
Ik ben het met je eens dat het er gelikt uitziet. Naar mijn mening beter dan hitteschilden. Maar, zelf vind ik functionaliteit belangrijker dan hoe het eruit ziet.
Als ik jou was zou ik mijn uitlaatspruitstuk gewoon zo laten als het is, en mits je het netjes kan gebruik maken van 1 of meerdere hitteschilden.
Als ik jou was zou ik mijn uitlaatspruitstuk gewoon zo laten als het is, en mits je het netjes kan gebruik maken van 1 of meerdere hitteschilden.
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Als het goed is zijn er ook DIY bussen van die uitlaat meuk te verkrijgen. Kijk is bij Summit (.com). De reden waarom ze sneller scheuren zal ook vanwege het roesten zijn. Overigens zit de header wrap er ook ontzettend smerig uit na 200 km ofzo
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
Als ik zo de voor- en nadelen vergelijk, zie ik het nut niet in van het gebruiken van zo'n wrap.. Zeker ook omdat je een N/A hebt zul je er eigenlijk weinig aan hebben. Ik vind het er trouwens zonder wrap ook goed uit zien hoor! (in een motorruimte moeten niet teveel niet-metalen zitten )
Maar wat is in eerste instantie de reden geweest dat je deze tape wil gaan toepassen? Alleen voor het zicht of ook voor de prestaties(waarvan de winst dus toch tegen blijkt te vallen)?
Maar wat is in eerste instantie de reden geweest dat je deze tape wil gaan toepassen? Alleen voor het zicht of ook voor de prestaties(waarvan de winst dus toch tegen blijkt te vallen)?
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ja glad icm aquaplaning.
Had niks te vertellen. "dreef" ineens naar links.
Zoals je kunt zien op de foto's heb ik de bumper er al afgesloopt en de koplamp verwijderd om te kijken naar de schade:
De koker is helaas onder de koplamp verwrongen/geknikt, en daardoor staat de bevestiging voor de bumper 1 cm naar achteren. Of dat nog in het gareel te krijgen is...
Had niks te vertellen. "dreef" ineens naar links.
Zoals je kunt zien op de foto's heb ik de bumper er al afgesloopt en de koplamp verwijderd om te kijken naar de schade:
De koker is helaas onder de koplamp verwrongen/geknikt, en daardoor staat de bevestiging voor de bumper 1 cm naar achteren. Of dat nog in het gareel te krijgen is...
-