Uitnodiging club BBQ i.v.m. 10 jarig bestaan The Wild Bunch
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Arthur heeft het gras gemaaid. Al is wel te zien dat hij een randstedeling is.....ziet er dus niet uit...
- Miss-Mr2-on-LSD
- Ik lul al aardig mee !
Zijn er eigenlijk genoeg stoelen? Of is het slim om eigen stoeltjes mee te nemen?
- Green Goblin
Neem maar mee !
Volvo gewassen, tent achterin -> Buitenpost here we come! (maar eerst nog ff gras maaien morgenochtend....)
familie van Ewoud ?
koopt toch eens een emmer
dwaalschaap
-
dubbeledraaideur
Ik heb voor de zekerheid een tentje, luchtpomp en een luchtbed voorin gelegd (en er ligt ook nog een standaard reservewiel in xD)
Achterin heb ik een stoeltje en een slaapzak + wat gereedschap. Mijn targadakdelen kunnen dus mooi achterin
Wist niet dat ik zoveel kon meenemen met mn emmer
Achterin heb ik een stoeltje en een slaapzak + wat gereedschap. Mijn targadakdelen kunnen dus mooi achterin
Wist niet dat ik zoveel kon meenemen met mn emmer
- Miss-Mr2-on-LSD
- Ik lul al aardig mee !
Gezien we met een sw206 komenbond wrote:Wordt lastig in een mr2.
Stoeltjes staan klaar hoor.
erikmr wrote:volvo ?
familie van Ewoud ?
koopt toch eens een emmer
dwaalschaap![]()
have a nice day;D
El Butre wrote:![]()
working on that.... Maar ja, kritisch he, het moet gelijk een turbo zijn met een turkbar en trc, anders hoeft het voor mij niet.... Dus, niets aan te doen, ik kom met de volvo. Kan ik meteen mooi voorop rijden zodat we niet te hard gaan;)
En zonder turbuletie in je pleum he..El Butre wrote:![]()
working on that.... Maar ja, kritisch he, het moet gelijk een turbo zijn met een turkbar en trc, anders hoeft het voor mij niet....
Uiteraard!
- Green Goblin
Ik heb me hier een turbuletie in de pleum...eh in mijn kop...hier in Buitenpost..
- Miss-Mr2-on-LSD
- Ik lul al aardig mee !
Green, krijger komt ook. Paul heeft je nummer niet meer dus we kunnen je niet bellen.