Wide Body
Moderator: Pieten
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Ik zal nu toch nog eens een keer reageren. Ten eerste beterschap met je rug! Dat spuiten komt goed ben ik van overtuigd want als ik zie hoe je de rest aanpakt ben ik er van overtuigd dat het spuiten je ook gaat lukken.
Ik vind alleen de keuze voor de kleur niet zo geweldig. Naar mijn mening is wit toch echt een modekleur. Het is nu in maar over een tijdje zal dat weer over zijn. Nu is dat niet erg als de auto er gewoon goed uit ziet in wit maar naar mijn mening komt de auto beter uit met een donkerdere kleur. Uiteraard is dit slechts mijn bescheiden mening en ik ben ervan overtuigd dat de auto hoe dan ook prachtig wordt!
Succes met de rest van je project!
Ik vind alleen de keuze voor de kleur niet zo geweldig. Naar mijn mening is wit toch echt een modekleur. Het is nu in maar over een tijdje zal dat weer over zijn. Nu is dat niet erg als de auto er gewoon goed uit ziet in wit maar naar mijn mening komt de auto beter uit met een donkerdere kleur. Uiteraard is dit slechts mijn bescheiden mening en ik ben ervan overtuigd dat de auto hoe dan ook prachtig wordt!
Succes met de rest van je project!
- Dorifto Deuce
- Type MR2: AW11
Respect voor Wim! Kan niet wachten om deze straks te zien als 'ie af is.. En ik zeg; ga voor wit! Op de MR2 staat het zo ontzettend goed. Ik krijg er ook alleen maar complimentjes over.
Gisteren begonnen met het verder demonteren van de 2.

Bij het demonteren weer wat roest gevonden.
Ook ben ik erachter gekomen dat het rechter wiellager niet meer zo goed is, dus worden ze allemaal vervangen. De handrem kabels gaan ook stroef en zullen achteraf ook vervangen moeten worden.
Hopelijk een van de dagen verder met demonteren.
Groeten
TRD2000 (wim)

Bij het demonteren weer wat roest gevonden.
Ook ben ik erachter gekomen dat het rechter wiellager niet meer zo goed is, dus worden ze allemaal vervangen. De handrem kabels gaan ook stroef en zullen achteraf ook vervangen moeten worden.
Hopelijk een van de dagen verder met demonteren.
Groeten
TRD2000 (wim)
- masterpivo
- Type MR2: AW11
Jammer dat je meneer tijd/klimaat tegen moet komen, maar beter nu dan dat er straks delen gaan afbreken.. 
Weer wat verder gedaan met het demonteren.
Vooronder.

Binnenin

De puzzel van de 3 alarmsystemen die er op staan.

Deze week ook nog een aankoop gedaan. Werkplaatskraan en motorbok.

Deze onderdelenreiniger heb ik al een tijdje geleden gekocht.

Groeten
TRD2000 (wim)
Vooronder.

Binnenin

De puzzel van de 3 alarmsystemen die er op staan.

Deze week ook nog een aankoop gedaan. Werkplaatskraan en motorbok.

Deze onderdelenreiniger heb ik al een tijdje geleden gekocht.

Groeten
TRD2000 (wim)
Deze motorsteun heeft zijn beste tij wel gehad.

Motor eruit halen.

Aan de kant gelegd.

Lege ruimte.

Van de week wat verder doen, stuurinrichting, rem- en koppelingsleidingen en de bedrading moeten er ook nog uit zodat hij lekker kaal word.
Groeten
TRD2000 (wim)

Motor eruit halen.

Aan de kant gelegd.

Lege ruimte.

Van de week wat verder doen, stuurinrichting, rem- en koppelingsleidingen en de bedrading moeten er ook nog uit zodat hij lekker kaal word.
Groeten
TRD2000 (wim)
-
droopy
Daar zit al weer een hele hoop werk in TRD, ben verschrikkelijk benieuwd naar het eindresultaat !
Er zal nog wel wat tijd en werk in kruipen, maar dat komt wel goed denk ik
Droopy
Er zal nog wel wat tijd en werk in kruipen, maar dat komt wel goed denk ik
Droopy
Ik denk dat ik nu wel alle schroeven en bouten van de emmer heb vastgehad. Hij is nu echt helemaal kaal. Ik hoop dat ik hem terug inelkaar krijg, ik heb natuurlijk wel de hulp van de manuals.

Groeten
TRD2000 (wim)

Groeten
TRD2000 (wim)
-
Dc-R
dat word een flinke klus om weer alles in elkaar te krijgen.
Ben benieuwt of je schroefjes en boutje overhoud:P
Ben benieuwt of je schroefjes en boutje overhoud:P
Peerke wrote:Nou, Wim, die is echt kaal.........
Ik ben erg benieuwd of het allemaal lukt.
Maar dat deze weer nieuw word staat bij mij al vast.
Hopelijk kloppen de manuals....
De emmer krijgt de behandeling die hij verdiend en om alles prober en net te kunnen spuiten moet dus alles verwijderd worden. Ook de onderdelen krijgen een opknapbeurt of worden vervangen als ze niet meer te redden zijn.
Bij het uitelkaar halen heb ik regelmatig de manuals gecontroleerd en het zal wel lukken.
Groeten
TRD2000 (wim)
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
TIP!!!
Vervang die kopperen leidingen NU!!!
Als ze achteraf kapot gaan als de tank er weer onderzit dan wordt je niet blij.
Dat is een hels karwei om die dan te vervangen (spreek uit ervaring:( )
Vervang die kopperen leidingen NU!!!
Als ze achteraf kapot gaan als de tank er weer onderzit dan wordt je niet blij.
Dat is een hels karwei om die dan te vervangen (spreek uit ervaring:( )