Ja hoor heb zelf niks, alleen geschrokken, thanks for askingBlackMR2 schreef:dat is mooi kl*te, gelukkig ben je er er zelf goed vanaf gekomen?
Joskes project
Moderator: Pieten
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
wow joske, dat is wel even schrikken zeg...ziet eruit als een flinke klap
Heb 3 maanden terug precies hetzelfde gehad, alleen kwam ik tegen een paal aan. Ook de voorbumper, zijscherm, koplamp en voorklep stuk. Heb alles gelukkig wel weer kunnen maken. Chassis was bij mij wel onbeschadigd.
Welke kleur is jouw auto? Aquamarine pearl? (die van mij ook) Ik heb via dit forum nieuwe bodydelen weten te krijgen, maar helaas niks in deze kleur. Dat betekend dus dat ik de auto ook nog moet laten spuiten wat een dure ingreep is Hou hier ook rekening mee met de keuze of je deze opknapt of niet.
Verder, als je nog hulp nodig hebt, let me know!
Heb 3 maanden terug precies hetzelfde gehad, alleen kwam ik tegen een paal aan. Ook de voorbumper, zijscherm, koplamp en voorklep stuk. Heb alles gelukkig wel weer kunnen maken. Chassis was bij mij wel onbeschadigd.
Welke kleur is jouw auto? Aquamarine pearl? (die van mij ook) Ik heb via dit forum nieuwe bodydelen weten te krijgen, maar helaas niks in deze kleur. Dat betekend dus dat ik de auto ook nog moet laten spuiten wat een dure ingreep is Hou hier ook rekening mee met de keuze of je deze opknapt of niet.
Verder, als je nog hulp nodig hebt, let me know!
Mja denk dat ik 'm laat schorsen en dan eens op mijn gemak ga kijken.
Een maat van me zegt dat het chassis niet krom is en de bumperophanging wel recht te trekken is, maar of het zin heeft 'm te restaureren is inderdaad de vraag.
Hij had ook al een deukje rechtsachter en roestbubbels naast de vooruit, dus opnieuw spuiten wilde ik toch al laten doen.
Bedankt voor je aanbod, gelukkig heb ik er al 1 helemaal uit elkaar gehaald dus weet redelijk hoe het allemaal in elkaar zit.
Een maat van me zegt dat het chassis niet krom is en de bumperophanging wel recht te trekken is, maar of het zin heeft 'm te restaureren is inderdaad de vraag.
Hij had ook al een deukje rechtsachter en roestbubbels naast de vooruit, dus opnieuw spuiten wilde ik toch al laten doen.
Bedankt voor je aanbod, gelukkig heb ik er al 1 helemaal uit elkaar gehaald dus weet redelijk hoe het allemaal in elkaar zit.
-
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
Over 2 weken gaat hij met de ambulance naar de loods en gaan we proberen de kopse kant van de koker recht te trekken.
Idee is er een oog op te lassen zodat ik precies de goede richting op kan trekken.
Inmiddels heb ik een 2e emmer erbij gekocht, dus ben weer blij dat ik rij!
Deze oorspronkelijk rode is overgespoten in Tahiti blue metallic, een soort donkerblauw.
Morgen kiekjes...
Idee is er een oog op te lassen zodat ik precies de goede richting op kan trekken.
Inmiddels heb ik een 2e emmer erbij gekocht, dus ben weer blij dat ik rij!
Deze oorspronkelijk rode is overgespoten in Tahiti blue metallic, een soort donkerblauw.
Morgen kiekjes...
-
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
Inmiddels staat mijn oude mr2 geschorst onder zeil (in afwachting wat ik ermee ga doen) en ben ik eerst begonnen mijn laatste aanwinst te upgraden, het slechte weer maar gewoon negerend:
Ik heb er mijn leren stoelen ingezet, een TRD shortshift, de auto verlaagd en de auto voorzien van nieuwe voorbanden, Alpine Dubbeldin radio, radiatorslang en remblokken.
Waarschijnlijk zet ik ook de plasma-tellerbak en de TRD-imitatie motorkruisen over van mijn andere MR2. Daarna ga ik de REV6 koplampunits repareren en ook die in deze MR2 plaatsen. Ook moeten de dorpels achter beide deuren even gelast worden, daar zitten een paar roestgaten in.
Ik heb er mijn leren stoelen ingezet, een TRD shortshift, de auto verlaagd en de auto voorzien van nieuwe voorbanden, Alpine Dubbeldin radio, radiatorslang en remblokken.
Waarschijnlijk zet ik ook de plasma-tellerbak en de TRD-imitatie motorkruisen over van mijn andere MR2. Daarna ga ik de REV6 koplampunits repareren en ook die in deze MR2 plaatsen. Ook moeten de dorpels achter beide deuren even gelast worden, daar zitten een paar roestgaten in.
-