Nieuwe stuurhuis stofhoezen
Nieuwe fusee kogels achter
Verse APK tot november 2010
"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Dus nu eindelijk rijden? Gefeliciteerd! 
-
Chrisz
Niet recent allemaal gekocht maar staat wel te wachten tot ik het erop ga zetten:
Greddy Sideskirts, Abflug Rear addons en de KW V3 schroefset.
Greddy Sideskirts, Abflug Rear addons en de KW V3 schroefset.
Lucht; de plaatselijke benzinepomp had een aanbieding met gratis lucht. Ik heb gelijk alle vier banden weer op niveau geblazen....

-
franksmits
Índerdaaddecipherer wrote:Dus nu eindelijk rijden? Gefeliciteerd!
Jona1985 wrote:Blacktop en nieuwe koppeling
Had Joshma zo snel tijd?
et ging allemaal beetje anders..MarcoTwo wrote:Had Joshma zo snel tijd?
me auto was dus oververhit, wou er niet meer in rijden. Naar utrecht of oorschot of waar dan ook met een motor die geen goede koeling krijgt lees: de fakking naald hangt zwaar in het rood!
hij moest dus op korte termijn opgehaald worden, omdat ik geen alternatief vervoer heb.
Joshma wilde wel komen halen, maar reageerde net te laat wat betreft een datum. Uiteindelijk heeft Ad hem gehaald en omgebouwd. Ook tegen een prijs die ik op deze korte termijn beter kon betalen.
Vraag me af waar die 1000 euro verschil met Ad en Joshma dan in zit.. van wat ik begrepen heb doen ze vrijwel hetzelfde. Behalve dan dat Joshma ook alles schoonmaakt en spuit?
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Kan ook in winstmarge zitten natuurlijk...
Jona1985 wrote:et ging allemaal beetje anders..
me auto was dus oververhit, wou er niet meer in rijden. Naar utrecht of oorschot of waar dan ook met een motor die geen goede koeling krijgt lees: de fakking naald hangt zwaar in het rood!
hij moest dus op korte termijn opgehaald worden, omdat ik geen alternatief vervoer heb.
Joshma wilde wel komen halen, maar reageerde net te laat wat betreft een datum. Uiteindelijk heeft Ad hem gehaald en omgebouwd. Ook tegen een prijs die ik op deze korte termijn beter kon betalen.
Vraag me af waar die 1000 euro verschil met Ad en Joshma dan in zit.. van wat ik begrepen heb doen ze vrijwel hetzelfde. Behalve dan dat Joshma ook alles schoonmaakt en spuit?
Oei, dat was niet best.
Geen idee wat Ad AE86 exact doet. Vervangt hij alles, alle snaren, spanrollen, evt. waterpomp, platina bougies, complete ontsteking, nieuwe koppeling, alle vloeistoffen, haalt hem uit elkaar na een goede testresultaat (lektest), nieuwe koppakking en andere pakkingen en de hele mikmak?
Zit er garantie op het verhaal?
1000 euro is best geld, als er achteraf nog e.e.a. vervangen moet worden (koppeling e.d.), gaat het hard natuurlijk.
Dat zijn een beetje de dingen die ik zo kan verzinnen.
Maar het blijft serieus geld.
Ken nog wel iemand die het verschil wel kan aangeven
Michel?
Ik kan er weer een jaar tegenaan;

Er moest wel één lampje worden vervangen, die onbetrouwbare Toyota's ook...

Er moest wel één lampje worden vervangen, die onbetrouwbare Toyota's ook...
- SpeedDevil
komt omdat die lampjes niet door toyota gemaakt worden

- tweakmaster
Nogsteeds geen MR2