Project MRGEEL06
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Netjes Hans!
En EPS verkoopt alleen kwalitatief hoogwaardig spul, zit een paar kilo van onder het Blauw-Witje.
Het is niet allemaal kunststof dat blinkt...
En EPS verkoopt alleen kwalitatief hoogwaardig spul, zit een paar kilo van onder het Blauw-Witje.
Het is niet allemaal kunststof dat blinkt...
ook maar achter de kerk dit weekend
mrgeel wrote:Die heb ik inmiddels uitgelezen.![]()
Groetjes, GEEL8)
Gôh, is sturen met een ZZW30 zo saai dat je ander vermaak nodig hebt??mrgeel wrote:Geen punt, we zijn inmiddels voorzien van wat extra hulpmiddeltjes in de Spyder;
Ik kan boven televisie kijken en Ingrid kan beneden naar de toppers kijken.![]()
Groetjes, GEEL8)
rsevo6 wrote:Gôh, is sturen met een ZZW30 zo saai dat je ander vermaak nodig hebt??
Nee, het ligt iets genuanceerder. Hans gebruikt sowieso altijd 2 onafhankelijke navigatiesystemen om zeker te weten dat ie onderweg in de war raakt, en daarnaast heeft ie als het wat harder gaat het bovenste scherm nodig om de bochten te zien aankomen;D
mrgeel wrote:Kijk El,
Ben jij nou de enige ( buiten mij Om uiteraard) die hier zijn volle verstand gebruikt:huh:
Gruss, GEEL;D![]()
Neuh, verstand draait op halve kracht op dit moment
BTW, zonder dollen, De Spyder ziet er Top uit Hans, ook al is ie nog lang niet klaar!
staat een 2zz spyder te koop! misschien iets voor jou;DEl Butre wrote:Neuh, verstand draait op halve kracht op dit momentEigenlijk in afwachting van het moment dat mijn verstand het opgeeft en ik weer een ZZW30 in de garage zet...
BTW, zonder dollen, De Spyder ziet er Top uit Hans, ook al is ie nog lang niet klaar!
@Geel
verder, van welk merk is deze unit?
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
ziet er netjes uit! leid dat niet af tijdens het rijden de verlichting van al die schermen?
Heb je nu ook al een subwoofer ingebouwd?;D
Heb je nu ook al een subwoofer ingebouwd?;D
- Surferdude
Hans afleiden? Haha, die weet toch niet waar hij rijd..
Mooi setje Hans!
Mooi setje Hans!
Nog geen subwoofers, maaaaaar ik moet de wintermaanden ook nog wat te doen hebben, heb al wel wat plannetjes in gedachten hoor.
Ik denk dat die verlichting van die schermen niet echt zal afleiden, meestal kijk ik gewoon recht voor me uit, en ben geconcentreerd op alle stemmen van de routedames.
Groetjes, GEEL8)
Hahhahaha dus 's winters zit jij in de MR-Gmrgeel wrote:![]()
![]()
![]()
Nog geen subwoofers, maaaaaar ik moet de wintermaanden ook nog wat te doen hebben, heb al wel wat plannetjes in gedachten hoor.![]()
Ik denk dat die verlichting van die schermen niet echt zal afleiden, meestal kijk ik gewoon recht voor me uit, en ben geconcentreerd op alle stemmen van de routedames.
Groetjes, GEEL8)