Leven we nog....
Moderator: Pieten
Zon + Blauwe lucht + ZZW30.... en dan zo'n foto. Zucht.........
Wind? Dat het je met rijden toch ook? Of had je net een vers permanentje dat niet in de war mocht?:qarinx:
*thinks we need a smiley with a handbag in this forum*
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ken ze niet in elk geval.
ja, het logo mag erg aanwezig zijn, maar ik vind het mooi als de mat er ligt alsof hij er hoort, en nu is het ''eind'' van de mat zo geaccentueerd...Sjerief wrote:klopt dat mocht wat minder" maar het logo is wel lekker aanwezig.

wat denk je hiervan? Vind ze wel erg mooi, en subtiel. Alleen had het logo wat groter mogen zijn. (http://www.toyotapartsstore.com/product ... ts_id=3307)
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Weet iemand waar je een andere tellerplaat kan krijgen? en dan misschien ook het hele setje? ik heb wel gezocht maar niks gevonden...
Krijgen lijkt me lastig, zoek ik ook nog
Heb deze foto op spyderchat weleens gezien, maar ze hebben hierbij de toerentellerklok vervangen door een van porsche of zo, past dan eigenlijk niet bij de rest als je t mij vraagt.Ook zo een mooie tellerplaat:
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 937x743 en 148KB.
![]()
Er bestaan die setjes waarbij je het achtergrondplaatje kan veranderen in een willekeurige kleur, deze kosten ong. 45 euro
in plasma zijn ze er ook:

gewoon ff op ebay zoeken, deze staan daar ook ergens
persoonlijk lijkt me de mijlenaanduiding niet handig, deze laatste zijn geloof ik niet als enkel km aanduiding.
Sjerief wrote:Die tellerplaat zit trouwens in een MR2 turbo. Ben helaas de andere foto's kwijt.
Miles aanduiding vind ik 3x niks, lijkt niet mooi als je "top" 140 aangeeft
Wel leuk verhaal als je aangehouden word door politie