Emmer sex
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Als het in aw11 kan kan het zeker in sw20

- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
jullie kunnen allebij t dak opmaya wrote:vertel jij dat hem
-
Ren0W
Wiki_Maaike wrote:toch denk ik dat er meer mogelijkheden zijn... Als je lenig en niet te lang bent...
Zodra ik in bezit ben van een MR2 zal ik er eens over nadenken om t te gaan uitproberen... Al issut alleen maar voor de foto's
Begin maar alvast met nadenken dan, want je hebt nu twee 2's tot je beschikking.
Al gaat mijn voorkeur uit naar de coupé. Dan is er ook geen gezeur meer over dakjes erop of eraf.
BST wrote:Helaas een vrij ware constatering..
ik zal mijn nieuwe vriendin trouwens eens vragen of ze wat wil proberen in de MR2..
Nou, en?
Om te oefenen hebben we het deze vakantie in de 206 geprobeerd, en dat ging op zich wel, al vond ik het geen heel groot succes. Voor wat betreft de gele kip hebben we wat vraagtekens bij de racekuipen die nu in de gele kip zitten.. ik denk niet dat het daar mee gaat lukken.. niettemin staat het nog steeds op het lijstje om eens te proberen
Ik laat het je nog wel weten als het al dan niet gelukt is.. 
- Green Goblin
Deze informatie was wat mij betreft overbodig.....
Dan lock je de thread toch? Dan komt er niet meer nutteloze informatie bij..Green Goblin wrote:Deze informatie was wat mij betreft overbodig.....
Wat mij betreft is deze hele thread eigenlijk overbodig..
Green heeft gelijk..Green Goblin wrote:Deze informatie was wat mij betreft overbodig.....
Zoals driekwart hier op t forum aan reactiesBST wrote: Wat mij betreft is deze hele thread eigenlijk overbodig..
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
Leliev wrote:Zoals driekwart hier op t forum aan reacties
Pas maar op Paul, voor je het weet krijg je een grote bek hier, of erger nog, een ban;D
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
- Green Goblin
Paul bannen ? Natuurlijk niet.
Over het algemeen worden alleen de mensen met een grote bek hier geband.Leliev wrote:Green heeft gelijk..
- Green Goblin
Laat ik het anders zeggen:
er is informatie die overbodig is en er is informatie die ik liever niet heb.....
Dit viel in de laatste categorie....
er is informatie die overbodig is en er is informatie die ik liever niet heb.....
Dit viel in de laatste categorie....
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]