Auto is geimporteerd in 1992 en heeft al die jaren rondgereden met de europese achterlichten. Ik heb eergister de SC achterlichten mee genomen naar RDW waddinxveen, maar daar werd me verteld dat het zoals het was wel paste, en als ik de SC lichten ging monteren, ik een probleem aan het maken was en mocht dus niet.
Heb gister ochtend dus de SC lichten gemonteerd en een stukje karton achterop gemaakt en ben doorgegaan naar RDW schiedam, en daar werd er ff kort gekeken, overlegd en besloten een 18:2 goedkeuring af te geven..
Vertelde dat deze lichten er altijd op hebben gezeten, en dat ik ruzie kreeg met de politie omdat ik mijn brede plaat had gemonteerd d.m.v. 2 stukjes PVC pijp zodat de plaat buiten de achterlichten kwam, maar omdat de plaat dan niet verlicht was, was dit strafbaar.
Ik werd geloofd en de papieren werden ingenomen, en ik krijg een dezer dagen een compleet nieuw kentekenbewijs
Ps N!co, sorry dat ik deze week niet langs ben geweest, maar werd ff erg druk. Ik probeer alsnog komende week langs te komen, maar stuur ik je nog wel een PM over..