Zandvoort 1 November Vrij-rijden
Moderator: Pieten
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
hahahahaha, de turbo rijders gaan voor hoge topsnelheid, en ik voor de idelaale race lijn, en bij elkaar scheelt het niet veel in ronde tijden 
-
mr2-girl
omg.... wat een zelfvertrouwen
Bijrijden is best leuk... te hard gaat het mij niet snel(zolang ik maar naast een goede rijder zit).... maar rij toch het liefst zelf
Bijrijden is best leuk... te hard gaat het mij niet snel(zolang ik maar naast een goede rijder zit).... maar rij toch het liefst zelf
-
Broekie
ach.. mocht je je laatste rustplaats vinden op t circuit hoef je iig geen belasting meer te betalen...
Als t niet gauw hard genoeg gaat moet je over een half jaartje ff met een maat van me meerijden... Supra MKIV met 800-900 wiel pk !!!
Als t niet gauw hard genoeg gaat moet je over een half jaartje ff met een maat van me meerijden... Supra MKIV met 800-900 wiel pk !!!
- Timmo Wijker
die overklass ik makkelijk met mijn mr2 160 pk op zandvoort, lol. 800/900 is wel veel zeg
- frankie-turbo
broekie weet nu hoe goed ik mijn auto onder controle heb, en wouter en maarten ook, ik zeg niet dat ik al een perfecte coureur ben maar ik kan mijn mr2 laten doen wat ik wil, en als hij doet wat ik niet wil kan ik hem ook corrigeren, wat je ook wel ziet in mijn filmpjes..
dus als je dan nog niet mee durft
jezus wat een eigendunk haha
nee maar wat ik zegge wil is :
ik ken meiden die enkel bij hun vriendjes in de auto durven, maar die rijden dus echt als maloten, hebben al menig auto in de poeier gereden, ik heb nooit iets gehad en rij nog vele malen harder, maar bij mij stappen ze niet in
heel raar
en echt snel ben ik ook niet, doe er al 4,5sec over om 10km.h te rijden
ik ken meiden die enkel bij hun vriendjes in de auto durven, maar die rijden dus echt als maloten, hebben al menig auto in de poeier gereden, ik heb nooit iets gehad en rij nog vele malen harder, maar bij mij stappen ze niet in
heel raar
- frankie-turbo
Broekie wrote:ach.. mocht je je laatste rustplaats vinden op t circuit hoef je iig geen belasting meer te betalen...
met 400pk kan ik em hebbe:P, reed nu al sneller als hem met 450pk, en hij had niet de extra chicane..
-
Broekie
Is ook niet echt meer een circuit auto, maar een top van 360 halen onze MR2's niet frank...
T klopt trouwens wel dat Frank bijna net zo goed kan rijden als ik...

T klopt trouwens wel dat Frank bijna net zo goed kan rijden als ik...
- frankie-turbo
haha.. dacht wel dat je er zoiets van zou maken 
- tweakmaster
ik vind dat ik ook best redelijk kan rijden, ik weet dat mijn emmer niet veel kan hebben qua bochten omdat de dempers te slap zijn en me swaybars te dun
heb maar 1x achterstevoren gestaan 
Maaike, of je meerijdt met me of niet moet je zelf weten
Ik ben een billenman, geen tietenman 
Maaike, of je meerijdt met me of niet moet je zelf weten
- frankie-turbo
ben ook geen tiete man.. maar daar kwamen we op een andere manier bij..
geef mij ook maar mooie billetjes ... maargoed..
- tweakmaster
yup.. maargoed.. 
- Timmo Wijker
tja,......... ik ben al voorzien van iemand met mooie billen en mooie tiete
dus ik heb verder geen intresse

- frankie-turbo
ik voel dat ze een 2de clubbabe kan worden
- Timmo Wijker
hahahahah, wie weet. tijd zal het leren;)
-
miss2
frankie-turbo wrote:doe je dan mee met de C of de D cup? dubbel D cup is er ook, maar das voor echte ervaren mensen..
mij maakt het niet uit.. kan ze allemaal wel hebben,
Dan ga ik voor de uber gevordenen...
Missy_Maaike wrote:Als jij gaat rijden, mag ik dan jouw bijrijder zijn??
Missy_Maaike wrote:Heb al vaak genoeg meegereden op een circuit hoor...
Maar stap liever alleen in bij mensen waarvan ik zeker weet dat zij hun auto perfect aanvoelen en iig weten wat ze moeten doen als de vangrail of grindbak dichtbij komt...
Misschien kijk ik eerst een rondje voordat ik instap bij een van jullie uitslovers... Leef namelijk liever iets langer dan mn 21 jaartjes:kus:
Damn, je hebt vertrouwen in me
Broekie wrote:Is ook niet echt meer een circuit auto, maar een top van 360 halen onze MR2's niet frank...
T klopt trouwens wel dat Frank bijna net zo goed kan rijden als ik...![]()
Ik vind mezelf geen goede rijder, maar zolang ik dat niet vergeet blijf ik extra opletten. De meesten die zichzelf een goede rijder vinden, die denken dat ze hun auto kennen etc. etc. rijden echt als idioten. Maar goed, das mijn mening...
Hoe goed je ook kan rijden, er kan altijd een moment komen dat het fout gaat, en dat je daar met coureurservaring geen einde aan kan maken...
- frankie-turbo
miss2 wrote:
Ik vind mezelf geen goede rijder, maar zolang ik dat niet vergeet blijf ik extra opletten. De meesten die zichzelf een goede rijder vinden, die denken dat ze hun auto kennen etc. etc. rijden echt als idioten. Maar goed, das mijn mening...
Hoe goed je ook kan rijden, er kan altijd een moment komen dat het fout gaat, en dat je daar met coureurservaring geen einde aan kan maken...
denk toch dat je dat dan met eigen ogen moet bekijken
-
miss2
Op een circuit zal wel, daar is het voor.
Maar goed, er zijn ook zat lui die rijden of alles een circuit is, en je zult dan maar net een ander voor je auto krijgen...
Maar goed, er zijn ook zat lui die rijden of alles een circuit is, en je zult dan maar net een ander voor je auto krijgen...
-
Wiki_Maaike
Neuh, ik vind meerijden op een circuit toch leuker dan zelf rijden... uberhaupt meerijden vind ik leuker..mr2-girl wrote:omg.... wat een zelfvertrouwen![]()
En wat de snelheid betreft heb je gelijk..
Ach, het feit dat die gozer je vriendje is scheelt al heel veel in vertrouwen... liefde maakt blind zullen we maar zeggen... Heb tot nu toe nog geen vriendjes gehad die echt extreem achterlijk reden...frankie-turbo wrote:broekie weet nu hoe goed ik mijn auto onder controle heb, en wouter en maarten ook, ik zeg niet dat ik al een perfecte coureur ben maar ik kan mijn mr2 laten doen wat ik wil, en als hij doet wat ik niet wil kan ik hem ook corrigeren, wat je ook wel ziet in mijn filmpjes..
heel raar
En ik geloof best dat jij je auto onder controle hebt en weet wat je wel of niet kan... maar toch wil ik t eerst zien voor ik bij je instap
ik val ook eerder op mooie billen dan op tieten...frankie-turbo wrote:ben ook geen tiete man.. maar daar kwamen we op een andere manier bij..
hahaha tuurlijk!! Jij hebt als het goed is geen last van haantjes gedrag...miss2 wrote:Damn, je hebt vertrouwen in me