Waar haal je die 1.99 vandaan?
Voor zover ik weet was de prijs gelijk aan die van euro 95 (dat staat ook op die site: op 4 februari staat zowel voor euro 95 als voor E85 €1.50), en is die inderdaad per 1 april verlaagd om het verschil in verbruik te compenseren zodat E85 nu per afgelegde kilometer even duur is als euro 95.
"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
MR-tin wrote:Morge laatste keer nog 20 cent korting @ tang0
weer 1 tot 2 uur in de rij dus...
gevolg meer benzine verbruik door stationair lopen dan dat je aan korting erin kan gieten..
Succes met wachten jongen!!
Je kan ook duwen 
Die 20 cent korting is in de praktijk "maar" 8-10cent korting, omdat je bij Tango altijd al 10-12 cent korting krijgt.
Vorige week heb ik ook Superplus98 getankt met de 20ct korting actie en betaalde 148,9ct per liter, hoi hoi...
En die 1,99 euro voor E85 staat hier: http://www.energieportal.nl/tag/E85/E85.html
Vorige week heb ik ook Superplus98 getankt met de 20ct korting actie en betaalde 148,9ct per liter, hoi hoi...
En die 1,99 euro voor E85 staat hier: http://www.energieportal.nl/tag/E85/E85.html
Beesd’ is de eerste E85-pomp van Tamoil en voorlopig ook meteen weer de laatste. Want hoe vriendelijk ook voor het milieu, een liter E85 kost € 1,99
Komaan mensen, gedaan met geleuter over benzine 

China made klapsleutel voor de ZZW30. Zo kan ik hem tenminste in dat kleine zakje in een jeansbroek krijgen. Het valt nog goed mee voor 15€ incl. verzenden ! Het is dan niet zo compact als die van bv. Volkswagen of Mazda, maar dat komt omdat de lock/unlock unit van de originele sleutel zo groot is...
Maar euh, ik wil er iets speciaals van maken, eventueel met leer bekleden bv. Ideetjes ? Ik wil er iets hoogwaardigers van maken. Voorbeelden:

Aston Martin

Bentley

Jaguar

China made klapsleutel voor de ZZW30. Zo kan ik hem tenminste in dat kleine zakje in een jeansbroek krijgen. Het valt nog goed mee voor 15€ incl. verzenden ! Het is dan niet zo compact als die van bv. Volkswagen of Mazda, maar dat komt omdat de lock/unlock unit van de originele sleutel zo groot is...
Maar euh, ik wil er iets speciaals van maken, eventueel met leer bekleden bv. Ideetjes ? Ik wil er iets hoogwaardigers van maken. Voorbeelden:

Aston Martin

Bentley

Jaguar
Als je zoiets kunt maken wil ik er zeker een hebben voor de SW
Da's een bericht uit 2006, toen begonnen ze net met de eerste E85-pompRemmel wrote:En die 1,99 euro voor E85 staat hier: http://www.energieportal.nl/tag/E85/E85.html
Begin dit jaar was het gelijk aan euro 95, en nu minder vanwege het verbruik (zodat het effectief even duur is als euro 95).
Je krijgt een blanco sleutel en dan bij de Blokhak of Mr. Minute laten frezen adhv het origineel... toch?
Maar hoe krijg je de juiste frequentie erin mbt de CV?
Maar hoe krijg je de juiste frequentie erin mbt de CV?
Zover ik weet zou je de sleutel gewoon moeten laten snijden en het "blokje" overzetten. Hierin zit alle electronica en de lock/unlock knop. In de sleutel zelf zit niets anders meer. Wat je krijgt is ook enkel de behuizing en de blanco "blade", je moet dus de lock/unlock module omzetten.
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Welk merk sleutel heb jij?(originele toyota sleutel) Van Denso of Valeo?phuncz wrote:Komaan mensen, gedaan met geleuter over benzine
![]()
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
@phuncz, mijn huisgenoot vertelde me dit net en vroeg of het niet iets voor mij was
Ook een tweakers poster dus? 
Waar heb je hem vandaan? Je zou hem a la Enzo kunnen spuiten? High gloss rood 

Yep in hart en nieren ! Ik gebruik dezelfde avatar en nickname daar. Johnwoo zit er ook trouwens !Bonzaiboom wrote:@phuncz, mijn huisgenoot vertelde me dit net en vroeg of het niet iets voor mij wasOok een tweakers poster dus?
eBay linkje. Verwacht wel dat je een maandje moet wachten. Mogelijk ga ik hem vandaag laten snijden en dan kan ik laten weten of het zo simpel werkt.Xhermes wrote:Waar heb je hem vandaan? Je zou hem a la Enzo kunnen spuiten? High gloss rood
Spuiten is eventueel mogelijk ja: goed schuren, meermaals laten lakken in de bijpassende kleur (1E7 geloof ik) en dan 2 miljoen keer lakken zodat het er niet af gaat
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Ik ben ook een tweakers poster
alleen niet zoveel 
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Ikzelf niet hoor, maar ik vond het grappig dat ik het idee van mijn huisgenoot hoorde en het 5 minuten later hier las 
phuncz wrote:Komaan mensen, gedaan met geleuter over benzine
Aston Martin
Bentley
Jaguar
Hoe doe je dat met de transponder?
- Surferdude
Dat staat er al beschreven:
phuncz wrote:Zover ik weet zou je de sleutel gewoon moeten laten snijden en het "blokje" overzetten. Hierin zit alle electronica en de lock/unlock knop. In de sleutel zelf zit niets anders meer. Wat je krijgt is ook enkel de behuizing en de blanco "blade", je moet dus de lock/unlock module omzetten.
Kan je is wat foto's maken van die nieuwe sleutel. Kijken of we het een en andere kunnen fotoshoppen