Levensgevaarlijk, het zijn net van die brommobielen!rsevo6 wrote:Rijdt dat ding zo gevaarlijk dan??
Surfers ZZW30
Moderator: Pieten
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Denk toch dat deze beter te houden is als een turbo 
Dus de conclusie daaruit is: turbo is voor HELE oude mannen???jeroencharite wrote:Denk toch dat deze beter te houden is als een turbo
Je wordt bedankt....
Ik zou liever stellen: turbo is voor ervaren mannen
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Turbo is qua rijden nog wat spannender. Zeker als het hard geregend heeft 
- Surferdude
Ik had het dan ook over rij-ervaring, niet over leeftijd. Arthurs topic wordt wel lekker vol zo he! 
- Surferdude
Bedankt Ewoud, mooie info!
- Surferdude
Paar interieur plaatjes:

En nog een extra blije..

En nog een extra blije..

Prachtige foto's Arthur, kunnen zo in de folder!
- Surferdude
Aquarium??
Na een kleine operatieve ingreep in m'n knie (meniscus en zo..) was het na een verzekerings-achtig rijverbod eindelijk weer eens tijd om de MR uit te laten.. Nee, al die tijd niet geparkeerd geweest in de garage maar onder een boom.., stom achteraf natuurlijk..
Tot mijn grote schrik leek het wel bij de eerste bocht of ik in een aquarium beland was zeg
Wtf? Kort onderzoek wees uit dat de vallende blaadjes het afvoersysteem compleet verstopt hadden en de regen de MR2 met een liter of 15 water had gevuld, zelfs in de opbergruimte achter de stoelen stond een laagje water.. Vanmorgen de boel open geschroefd en de boel weer lekker spic & span gemaakt. Gelukkig was er qua bekleding helemaal niets vochtig geworden, dat heeft Toyota bij de ZZW goed voor elkaar gemaakt. Alles weer schoon en rijden maar weer! Nu nog verder revalideren om soepel in- en uit- te kunnen stappen..
Na een kleine operatieve ingreep in m'n knie (meniscus en zo..) was het na een verzekerings-achtig rijverbod eindelijk weer eens tijd om de MR uit te laten.. Nee, al die tijd niet geparkeerd geweest in de garage maar onder een boom.., stom achteraf natuurlijk..
Tot mijn grote schrik leek het wel bij de eerste bocht of ik in een aquarium beland was zeg