BlackTubby wrote:(PS. De Defi - DIN Gauge - RHD is onderweg)
Gaaf! Je bent de eerste die ik ken met die unit straks.
Hoe is het nu afgelopen met die uitlaat van Harry?
Moderator: Pieten
Ilpoto wrote: Hoe is het nu afgelopen met die uitlaat van Harry?
badboymr2 wrote:Is er ook iets aan de auto wat je nog niet hebt gedaan?
ErikV wrote:Zo, da's erg indrukwekkend. Mooi werk hoor.
Alleen even een vraagje. Heb je de remschijven niet links/rechts verwisseld? Volgens mij zou het zo moeten zijn dat de groeven van het centrum naar buiten verlopen bij het draaien van het wiel (in de rijrichting uiteraard). En dat vermoeden blijft als ik de lamellen voor de koeling zie bij de dubbele schijf. Ook deze lopen niet recht van centrum naar de rand, maar met een bepaalde kromming.

Ilpoto wrote:Ik heb nog geen echt ingrijpende wijzigingen aan de motor gedaan, anders dan cosmetisch en de basis bolt-ons, en de auto moet nog gespoten worden. Tja je blijft altijd bezig met zoiets he, een auto is nooit 'af'
Nou ja, er hoeft ook niks aan de motor te gebeuren, hij is van zichzelf al behoorlijk snel natuurlijkIlpoto wrote:Ik heb nog geen echt ingrijpende wijzigingen aan de motor gedaan, anders dan cosmetisch en de basis bolt-ons, en de auto moet nog gespoten worden. Tja je blijft altijd bezig met zoiets he, een auto is nooit 'af'
Roland wrote:Nou ja, er hoeft ook niks aan de motor te gebeuren, hij is van zichzelf al behoorlijk snel natuurlijk![]()
En je hebt hem behoorlijk circuit waardig gemaakt met de aanpassingen aan de ophanging en remmen, veel beter kan volgens mij niet.
Daarom de volgende vraag, wil je hem wel een op het circuit gaan uitlaten in de toekomst?