Beetje jaren tachtig achtig die foto's, en dat zonder fotoshoppen.Green Goblin wrote:En dat met een telefoon ! Geweldig toch !
Ewoud's AW11
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
-
Demo
Fijn gevoel he, als je hulpeloze Mr2 van de trailer af rolt voor je eigen garagedeur
ken het gevoel helaas.
Komt goed ewoud
ken het gevoel helaas.
Komt goed ewoud
Haha nou best wel, al is het niet zozeer het hulpeloze MR2 waar ik mee zit, maar zo zonder auto voel ik me gewoon opgesloten in huis....
Anyway.... wat zouden jullie doen in deze situatie?
Optie 1: Gauw een andere 4A-GE 16V erin, zodat ie weer rijd. (maar, vaak betekend snel wat anders, dat je (te)veel betaald t.o.v. wat je krijgt)
Optie 2: Een winterautootje voor weinig aanschaffen en dan na de winter er een andere 4A-GE 16V in gooien, omdat er nu weinig voor schapelijke prijzen te koop is. Het is veelal of duur, of het zijn losse blokken met 2ton of meer aan km's erop.
Optie 3: Een rijdende donor AW11 uit de UK halen en dan het blok swappen en resterende onderdelen verkopen. (daar zijn er nog genoeg met low milage km-standen)
Optie 4: Een winterautootje en dan sparen voor een sneller blok, iets als een 20V of 3S-GTE.
Laat maar horen, incl. de motivatie
Anyway.... wat zouden jullie doen in deze situatie?
Optie 1: Gauw een andere 4A-GE 16V erin, zodat ie weer rijd. (maar, vaak betekend snel wat anders, dat je (te)veel betaald t.o.v. wat je krijgt)
Optie 2: Een winterautootje voor weinig aanschaffen en dan na de winter er een andere 4A-GE 16V in gooien, omdat er nu weinig voor schapelijke prijzen te koop is. Het is veelal of duur, of het zijn losse blokken met 2ton of meer aan km's erop.
Optie 3: Een rijdende donor AW11 uit de UK halen en dan het blok swappen en resterende onderdelen verkopen. (daar zijn er nog genoeg met low milage km-standen)
Optie 4: Een winterautootje en dan sparen voor een sneller blok, iets als een 20V of 3S-GTE.
Laat maar horen, incl. de motivatie
- Green Goblin
Optie 2.
Goeie motivatie!Green Goblin wrote:Optie 2.
- Green Goblin
Wie denk je dat bij alle andere opties Ewoud mee moet gaan helpen om zsm er een ander blok in te leggen ? 
Ja anders moet je het van het voorjaar doen
20V heb je nog is wat nieuws...
- mr2PUNTfreak
Dan zeg ik ook optie 2.Green Goblin wrote:Wie denk je dat bij alle andere opties Ewoud mee moet gaan helpen om zsm er een ander blok in te leggen ?
-
darkEVO
Optie 4:
20v / 3s-gte / 3vz
.
Je bent verliefd op de Aw11, rijdt er vaak in en waarschijnlijk moet hij nog een hele tijd mee? Ik zeg voor het plezier en de vernieuwing; investeren in een sneller/sterker blok!!
20v / 3s-gte / 3vz
Je bent verliefd op de Aw11, rijdt er vaak in en waarschijnlijk moet hij nog een hele tijd mee? Ik zeg voor het plezier en de vernieuwing; investeren in een sneller/sterker blok!!
Optie 4; maak er gelijk wat positiefs van!darkEVO wrote:Optie 4:
20v / 3s-gte / 3vz.
-
Demo
zoiezo winterauto kerel.
Je bent dan weer mobiel, en dat geeft je al onafhankelijkheid.
Dat geeft weer tijd om alles goed te overdenken..handelen uit haast is nooit een goede motivator.
rustig aan.. je hebt de tijd aan je zijde, niet tegen je.
het is nu niet bepaald "rij weer".

winter auto kopen..
en rustig een geschikte motor zoeken.
Je bent dan weer mobiel, en dat geeft je al onafhankelijkheid.
Dat geeft weer tijd om alles goed te overdenken..handelen uit haast is nooit een goede motivator.
rustig aan.. je hebt de tijd aan je zijde, niet tegen je.
het is nu niet bepaald "rij weer".
winter auto kopen..
en rustig een geschikte motor zoeken.
- Green Goblin
Dan is het simpel, dan wordt het een straight -86 eu naar - 86 eu-swap....RowanMR2 wrote:
En laat Green ook helpen!
Dat is het enige wat ik kan...
Green Goblin wrote:Dan is het simpel, dan wordt het een straight -86 eu naar - 86 eu-swap....
Dat is het enige wat ik kan...
Het enige maar ja?
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Optie 4.
Als je dan toch bezig ben doe het dan meteen goed...
Budget een probleem?
Als je dan toch bezig ben doe het dan meteen goed...
Budget een probleem?