Ow ja, er staat/staan 1 of 2 (afhankelijk van de route die we rijden) flitskasten en die doen het vrij goed De eerste staat aan de rechterkant bij verkeerslichten nadat we Aken hebben verlaten (boven op een berg) en de tweede staat op de B258 aardig dicht am Ring.. steile berg af..70km/u..maar die zie je al van veraf staan.. (als je oplet natuurlijk)
dames en heren heb er morgen echt zin in maar eers even mijn mr poetsen wand hij ziet er nu even niet uit .
krijg je met wit he maar zal wel goet komen zo als altijd ijgenlijk.
ik zouw zeggen tot morgen .
groet chris mr2.
Moeten we bij de start de tank vol hebben of zit er ergens een tankstop gepland tijdens de rit naar de Ring?
Voor de veiligheid maar met volle tank starten te Maastricht denk ik??
tegenover de mac was volgens mij nog een benzine station, daar zou je nog kunnen tanken... Als ik t goed onthouden heb... t was vroeg in de morgen toen we daar stonden
Verder ben ik volgens mij geen tankstations tegen gekomen onderweg naar de ring...
Dat klopt, er ligt een BP tankstation recht tegenover de geusselt (je moet zowiezo langs dat tankstation als je van de snelweg komt, wil je het parkeerterrein van de guesselt oprijden)
Goede Vrijdag wordt bijzonder warm
Uitgegeven: 9 april 2009 12:43
Laatst gewijzigd: 9 april 2009 12:49
AMSTERDAM - Goede Vrijdag wordt een warme dag. Het kwik stijgt vrijdag naar zo'n 23 graden. Dat is ruim twee keer zo warm als normaal, meldt het KNMI donderdag.
Ook de paasdagen beloven zacht te worden, hoewel het niet overal droog zal blijven.
Is het donderdag nog flink bewolkt en valt er geregeld regen, vrijdag blijft het nagenoeg droog en laat de zon zich vaker zien.
Op veel plaatsen stijgt de temperatuur tot ruim boven de 20 graden, in het zuidoosten kan het lokaal 24 graden worden, verwacht ook Weeronline.
Buien
De paasdagen verlopen wisselvalliger. Zondag, op eerste paasdag, wordt het nog 17 tot 21 graden. De ochtend verloopt zonnig, maar 's middags neemt de kans op buien toe, vooral in het noorden van het land, voorspelt onafhankelijk weerman Jan Visser.
Tweede paasdag wordt waarschijnlijk een droge, maar ook een koelere dag met meer bewolking en een maximumtemperatuur van zo'n 15 graden.