RutgerMR2's Platina 99er.
Moderator: Pieten
Thanks 
Ik baal alleen van dat ene blauwe rubbertje in de motor ruimte.
Gelukkig is hij maar tijdelijk en is als het goed is een zwarte in de bestelling.
Net mijn TRD short shifter geplaatst, morgen even testen hoe het schakeld.
En als het meezit morgen een setje Wilwood remmen monteren.
Kan ik weer fatsoenlijk rijden.
Ik baal alleen van dat ene blauwe rubbertje in de motor ruimte.
Gelukkig is hij maar tijdelijk en is als het goed is een zwarte in de bestelling.
Net mijn TRD short shifter geplaatst, morgen even testen hoe het schakeld.
En als het meezit morgen een setje Wilwood remmen monteren.
Kan ik weer fatsoenlijk rijden.
Er zijn inderdaad Supra TT schijven gebruikt.
De remmen zitten er ondertussen op en het remt super.
Vele malen beter dan dat het was en ik kan eindelijk optimaal genieten van mijn turbo blok.
Maaaaaaaaaaaaaaar dit kon natuurlijk niet allemaal probleemloos zoals gewoonlijk.
De big brake set is zo groot dat mijn velgen niet meer passen.
Het blijft dus niet alleen bij de aanschaf van mijn big brake set maar er komt ook een set nieuwe velgen bij kijken helaas.
Binnenkort heb ik dus een setje Lenso RS5's te koop.
Gelukkig passen mijn oude velgen zonder problemen dus ik kan in ieder geval rijden.
De remmen zitten er ondertussen op en het remt super.
Vele malen beter dan dat het was en ik kan eindelijk optimaal genieten van mijn turbo blok.
Maaaaaaaaaaaaaaar dit kon natuurlijk niet allemaal probleemloos zoals gewoonlijk.
De big brake set is zo groot dat mijn velgen niet meer passen.
Het blijft dus niet alleen bij de aanschaf van mijn big brake set maar er komt ook een set nieuwe velgen bij kijken helaas.
Binnenkort heb ik dus een setje Lenso RS5's te koop.
Gelukkig passen mijn oude velgen zonder problemen dus ik kan in ieder geval rijden.
-
darkEVO
Hoeveel " heb je nu? Heeft het verder ook nog te maken met de ET / J waarde? Ik begreep dat deze set werkte met een 17" set-up ?
Ik heb nu 17'' voor en 18'' achter en dat is ook inderdaad het probleem niet.
Het heeft inderdaad met de ET of J waarde te maken.
De nieuwe rem klauwen zijn VEEL groter dan de standaard klauwen en steken meer naar buiten waardoor het hart van de velg tegen de klauw aan komt.
Dit is passend te krijgen met 3cm spacers maar dan steekt het wiel buiten de auto dus dat gaat hem niet worden helaas.
Opzoek naar nieuwe velgen dus.
Het heeft inderdaad met de ET of J waarde te maken.
De nieuwe rem klauwen zijn VEEL groter dan de standaard klauwen en steken meer naar buiten waardoor het hart van de velg tegen de klauw aan komt.
Dit is passend te krijgen met 3cm spacers maar dan steekt het wiel buiten de auto dus dat gaat hem niet worden helaas.
Opzoek naar nieuwe velgen dus.
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ik zal je wel bellen de volgende keer 
(Sorry voor vervuiling van je topic Rutger
)
(Sorry voor vervuiling van je topic Rutger
mrgeel wrote:Ik heb jullie anders niet gezien of gehoord in Hilversum.![]()
Stond gewoon de SW20 te wassen in ons voortuintje.
Groetjes, GEEL8)