Mr2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Sherwin
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
nice! 1 grote stap verder, gefeliciteerd!
Demo
ben ook echt enorm blij, dat dat pokkeding niet meer in mijn zicht staat en van de Oprit af is ;) ....
Maarten
Ik lul al aardig mee !
Ben benieuwd! Vond de witte van Timmo ook erg strak!

Dan die glimmende pijp eronder! Hoppa ;D
Demo
update pagina 3
Ewoud
Ze zijn er mee bezig dus, beters!

Maareh.... Waarom zo'n onlogische update structuur in je project topic? Vrijwel iedereen update gewoon door iets als een nieuwe post toe tevoegen, en er zijn enkelen die alles in de openingspost zetten, om alles chronologisch en overzichtelijk in 1 post te houden. Maar jij update diverse posts op diverse pagina's. Heel onhandig :X :huh:
Demo
Vanaf de 1e pagina's verloopt alles heel chronologisch.
Ik houd niet alles op pagina 1, wat ik eerst wel wilde, omdat het anders enorm zo lang zou duren met laden snap je..

uiteindelijk is dit ook geen ideale optie, en zou alles beter op 1 pagina kunnen. Ik vind alles toevoegen gaandeweg het topic ook niets, omdat je dan 3 pagina's met gepraat ertussen krijgt, en dan weer een foto.. dan weer gepraat.. etc. Op deze manier volg je wel het hele project, juist chronologisch.

maargod... komen er wel uit ;)
Surferdude
Tip: maak een eigen website.

Weet je wat? Doe er ook een forum bij, helemaal gratis en voor niks, kan je je eigen regeltjes aan je laars lappen.
shenron
Voeg me even bij surfdude aan, ten eerste laad pagina 1 zo in zo traag en loopt wel is vast omdat er teveel fotos en links opstaan.
Ten tweede lezen we wel wat je als laatst gepost hebt eventueel met foto's dus alles op 1 pagina vind ik ook irritant, als ik zie dat je wat nieuws heb klik ik op je project topic.
Kom ik in pagina15 en moet ik vervolgens naar pagina 3 om het te checken, heel vervelend.
Het werkt bij iedereen gewoon elke keer op je laatste pagina fotos plaatsen.
zou gewoon steeds je laatste pagina gebruiken op volgorde staat het tog wel en scrollen door tekst gaat sneller dan fotos.
Demo
dan zal ik dat de volgende keer doen, als ik daar nu mee begin, dan wordt het echt een potje :)
Green Goblin
Nee hoor, dan zet je gewoon op pagina 4, vervolg op pagina 15....

Ik zei bij pagina 1 al dat het niet handig was....::)
Demo
achja... doe ik dat toch ;)
Sherwin
Ga weer eens langs bij de spuiter dan??? Je wilt toch wel daar ook de stappen van op foto hebben!
Demo
Hello

nou vandaag weer bij spuitert langsgeweest...
Zo'n "pak"van dat bedrijf had me verteld dat hij al foto's had gemaakt ...wel aardig van hem, zodner dat ik het vroeg.. hij had al gedacht dat ik het bij zou houden..

ze zijn er in ieder geval goed opgeschoten :)

hij staat al in de grondlak :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

bumper hebben ze he-le-maal strakgemaakt gewoon.. echt super.

volgens mij krijg ik hem eind deze week terug.. of begin volgende.

ondertussen komen de lederen deurpanelen binnen, en nog wat zooi.
morgen even bestelling doen bij toyota dealert.
Sherwin
zooo!! ik zie het al, hij wordt wit:lach:

haha mooi man, ik neem aan dat je niet kan wachten, ook met dat mooie weer haha!
Demo
Je hebt geen idee :P echt niet...

Ja ik word helemaal gek thuis.. ik rijd nu al 5 maanden in een oude golf!
Sherwin
Demo wrote:Je hebt geen idee :P echt niet...

Ja ik word helemaal gek thuis.. ik rijd nu al 5 maanden in een oude golf!
ik rijd elke dag in een Polo... AUTOMAAT:::|

(het is zonde om mn mr2 te pakken naar school en hem vervolgens daar neer te zetten..., nu staat hij mooi thuis te glimmen, en is hij sowieso droog!)

en ik ben zonet klaar met het wachten tot k mag rijden, ik heb er maar liefst 18 jaar en 1 maand over gedaan... om 'la permission' te krijgen...
Demo
18 en dan al meteen een auto , tjonge jonge :) je bent er vroeg bij... mazzelpik.

mijn 1e auto kwam op mijn 20e.. nu 5 auto's verder bijna.. en ook 5 jaar :(
Sherwin
Demo wrote:18 en dan al meteen een auto , tjonge jonge :) je bent er vroeg bij... mazzelpik.

mijn 1e auto kwam op mijn 20e.. nu 5 auto's verder bijna.. en ook 5 jaar :(
MR2 for the win!;D
Demo
idd... oja ik was blij verrast..geen roest onder de lijst van de voorruit e.d.... had ik niet verwacht
Sherwin
Demo wrote:idd... oja ik was blij verrast..geen roest onder de lijst van de voorruit e.d.... had ik niet verwacht
had hij verder nog aandachtsplekjes?
Post Reply