Stock bov
Moderator: Pieten
Dat is interessant Mr2Lover! Zijn er ook instelbare bovs die ik met een knopje op het dashboard aan en uit kan zetten?
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Maar stel je nu eens voor man, je bent toch geen kleuter, of 1998 mr2?
Zowel, dan denk ik dat je langste tijd hier wel weer geweest is.
Dus of voorstellen of in een zandbak gaan spelen....
Zowel, dan denk ik dat je langste tijd hier wel weer geweest is.
Dus of voorstellen of in een zandbak gaan spelen....
En welke kan ik dan het beste bestellen voor mijn 1ZZ?Mr2lover2 wrote:Effen Googlen:
En yes! meneer el butre die zijn ook leverbaar.
bov er af en dan deze voor het fluitje!El Butre wrote:En welke kan ik dan het beste bestellen voor mijn 1ZZ?
http://www.tuning-gids.nl/dumpvalve_simulatie.htm
Heb jij trouwens een gele SW20 met 2-kleurige wielen?
- frankie-turbo
heeeeeeeeeeel rap schakelen.. van 2 naar 3 red je het al niet..
het liefste schakelen zonder koppeling en gewoon met 2 handen aan je pook rukken...
daarom hebben de meeste rallywagens ook geen BOV.. is niet nodig vanwege de sequentiële bak
en anti-lag en flat-shift..
daarom zou ik dus niet op je mr2 zonder bov gaan rijden als je wel de voordelen van een bov wilt..
het liefste schakelen zonder koppeling en gewoon met 2 handen aan je pook rukken...
daarom hebben de meeste rallywagens ook geen BOV.. is niet nodig vanwege de sequentiële bak
en anti-lag en flat-shift..
daarom zou ik dus niet op je mr2 zonder bov gaan rijden als je wel de voordelen van een bov wilt..
- Green Goblin
Misschien omdat hij een tijdelijke ban had, zodat hij na een nadenk-periode de kans krijgt om zich alsnog voor te stellen ? Doet hij dat niet, dan gaat hij er gewoon weer af.
Er zitten hier wel meer mensen die meerdere keren geband zijn, tot dat ze doorhadden hoe ze geacht werden zich te gedragen.
Er zitten hier wel meer mensen die meerdere keren geband zijn, tot dat ze doorhadden hoe ze geacht werden zich te gedragen.
of green krijgt een hack dat hij er nooit meer op kan.Green Goblin wrote:Misschien omdat hij een tijdelijke ban had, zodat hij na een nadenk-periode de kans krijgt om zich alsnog voor te stellen ? Doet hij dat niet, dan gaat hij er gewoon weer af.
Mag je alles opnieuw programmeren.
en dan weer een hack en op nieuw een hack.
tja, bannen maar
- mr2PUNTfreak
Ik denk dat jij je langste tijd hier wel hebt gehad...Mr2lover2 wrote:of green krijgt een hack dat hij er nooit meer op kan.
Mag je alles opnieuw programmeren.
en dan weer een hack en op nieuw een hack.
tja, bannen maar
- Green Goblin
Die indruk heb ik ook.