Mocht je je een keer vervelen of in de buurt zijn , kom hem dan maar even showen.
Edwin's JDM 1994 MR2 Turbo
Moderator: Pieten
hydraMR2 wrote:Dat ziet er super uit Edwin![]()
Mocht je je een keer vervelen of in de buurt zijn , kom hem dan maar even showen.
Zal ik doen! Ben benieuwd naar jouw vorderingen ook, in het echt. Duurt alleen nog wel ff voor ik de weg op kan helaas.
Kleine update... het gaat nu echt hard... ik hoop ergens in juni echt weer te kunnen rijden!

Motorruimte is nu zo goed als klaar met de toevoeging van de verchroomde schutbord hitteschilden. Alleen nog de Tein EDFC motortjes plaatsen en de veerpootbrug monteren.

Daar waar de bedrading voor boostcontroller en meters het dichtst bij de uitlaat komt, zit de plastic ribbelslang waar alles doorheen loopt nog extra in hittewerend materiaal voordat ze onder het hitteschild verdwijnen.

De achterremmen zijn ook klaar, alles is weer schoon en netjes. Het remsysteem is gevuld en ontlucht met nieuwe Silkolene vloeistof.

Binnenin zitten de Tein en Defi controllers netjes bekabels en kunnen zo het kastje tussen de stoelen in. Om te testen heb ik ze nog ff buiten hangen.
Nu afbouwen, en de Cusco kooi die eraan komt monteren.
Motorruimte is nu zo goed als klaar met de toevoeging van de verchroomde schutbord hitteschilden. Alleen nog de Tein EDFC motortjes plaatsen en de veerpootbrug monteren.
Daar waar de bedrading voor boostcontroller en meters het dichtst bij de uitlaat komt, zit de plastic ribbelslang waar alles doorheen loopt nog extra in hittewerend materiaal voordat ze onder het hitteschild verdwijnen.
De achterremmen zijn ook klaar, alles is weer schoon en netjes. Het remsysteem is gevuld en ontlucht met nieuwe Silkolene vloeistof.
Binnenin zitten de Tein en Defi controllers netjes bekabels en kunnen zo het kastje tussen de stoelen in. Om te testen heb ik ze nog ff buiten hangen.
Nu afbouwen, en de Cusco kooi die eraan komt monteren.
jajaja
wat nu honda mr2, dit is toch beter .deze wil ik wel een keer van dicht bij zien. waneer denk je te kunnen rijden (klaar zal hij wel nooit zijn toch?) je wilt toch altijd meer. dit is gewoon nog beter dan uit de fabriek
goed bezig
goed bezig
wat kost zo een kooi nu? en waar heb je hem besteld?
Ik heb hem overgenomen van NoddE (een bekende Zweed op MR2OC en eigenaar van een TE dikke MR2), die had hem nieuw besteld in Japan maar kwam er achter dat deze kooi in Zweden niet race-legaal is. Aangezien ik mijn auto toch nooit voor officiele races zal gebruiken dus een buitenkansje om een nieuwe kooi over te nemen - en uit een EU-land dus geen invoer 
-
Frederik
Vet man die rolkooi!
Ziet er echt netjes uit. Mooie kleur ook. Past goed bij de auto. In de motorruimte ook al veel blauw natuurlijk.
Ziet er echt netjes uit. Mooie kleur ook. Past goed bij de auto. In de motorruimte ook al veel blauw natuurlijk.
Nice, me likes! 
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
Ilpoto wrote:Binnengekomen: Cusco 4-point rollcage. En de MR2 kan _BIJNA_ weer rijden
hehe ja nu breekt men klomp, deze heb ik vandaag ook besteld
-
MyRealTwo
Ziet er allemaal weer erg gaaf uit!! wist niet eens dat cusco een kooi had :-)
Dus 'bijna' rijden met die auto??!! ben benieuwd!
MyRealTwo wrote:Ziet er allemaal weer erg gaaf uit!! wist niet eens dat cusco een kooi had :-)
Ik niet minder
Heb ook alvast de kooi los neergezet om te passen... het is erg krap met m'n hoofd, maar opzich nog net te doen, denk ik. Ik kijk alvast uit naar een setje nieuwe Bride LowMax stoelen
Verder is het interieur weer aardig toonbaar, op de A-stijl na, waar ik wat nieuws voor moet verzinnen aangezien m'n meterhouder niet meer past met i.c.m. de kooi!
Nou, nog eentje dan, omdat ik er zo lang op heb moeten wachten
-
Etter
netjes!!!
wat voor stoelen komen er in? ( ga er vanuit dat je na zo'n verbouwing niet de orginele stoele houd.
)
wat voor stoelen komen er in? ( ga er vanuit dat je na zo'n verbouwing niet de orginele stoele houd.