(over een x aantal jaren bij mij?
Wide Body
Moderator: Pieten
-
franksmits
Is echt wel een hele gave kit hoor
Ben benieuwd of je hem ook zo netjes doet bij Joshma 
)
Komt wel goed bij Joshma, maar daar moet vooral zorgen dat de kit goed vast zit.franksmits wrote:Is echt wel een hele gave kit hoorBen benieuwd of je hem ook zo netjes doet bij Joshma
(over een x aantal jaren bij mij?)
Over een paar jaar heb ik wel even tijd;D
Op de eerste foto is ze gesloten. De binnenkant van het klepje moet nog wel strak gemaakt worden.rmmr2 wrote:hahahaha ej maar dat schanier ziet er wel leu uit joh!!
kun je ook een fotootje maken waneer de tankklep gesloten is?
Groeten
TRD2000 (wim)
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Lijkt wel een scharnier van een keukenkastje wat erop zit 
Vandaag de binnenzijde en de onderzijde in de epoxy gespoten.

Nu een paar dagen rust, want eigenlijk mocht ik na de behandeling van eergisteren niets doen maar alles was geschuurd en ik kon dit zo niet laten staan.
Normaal volgende week de buitenzijde fijn schuren en ook spuiten. Daarna is het de beurt aan de deuren en de kleppen.
Groeten
TRD2000 (wim)

Nu een paar dagen rust, want eigenlijk mocht ik na de behandeling van eergisteren niets doen maar alles was geschuurd en ik kon dit zo niet laten staan.
Normaal volgende week de buitenzijde fijn schuren en ook spuiten. Daarna is het de beurt aan de deuren en de kleppen.
Groeten
TRD2000 (wim)
Wat ziet het er toch mooi uit he als het allemaal schoon en vers is ... Goed bezig en nu ff goed rust houden, anders blijf je er maar last van houden!
Het is een scharniertje van een badkamerkastje;Ddecipherer wrote:Lijkt wel een scharnier van een keukenkastje wat erop zit
Ik hed vele scharnieren getest, maar dit kon ik het beste en mooiste plaatsen.
Groeten
TRD2000 (wim)
-
decipherer
Zat ik er toch niet ver vandaan 
Heb je de hele onderkant en binnenkant nu al gestraald/geschuurd?! Ik weet dat ik het eerder gezegd heb, maar doe je echt snel. Of misschien doe ik er gewoon lang over, dat kan ook natuurlijk :p
Auto ziet er zo wel heel netjes en fris uit!
Heb je de hele onderkant en binnenkant nu al gestraald/geschuurd?! Ik weet dat ik het eerder gezegd heb, maar doe je echt snel. Of misschien doe ik er gewoon lang over, dat kan ook natuurlijk :p
De tunnel onder de auto heb ik niet gestraald, deze is gewoon geschuurd daar er hier geen roest was.decipherer wrote:Zat ik er toch niet ver vandaan
Zo snel gaat het bij mij ook niet, maar nu ik thuis zit doe ik elke dag wat aan het project. Ik ga ook eerst met een staalborstel op een machiene over de onderzijde zodat ik minder hoef weg te stralen, gaat veel sneller en dan krijg je minder straalgrit in je oren;D
Groeten
TRD2000 (wim)
-
franksmits
Gaat lekker Wim. Kijk maar uit met je rug!
Ik vind dat je het ech goed aan pakt. Als je nou een keer in de buurt bent van Joshma. Kom dan even hier langs voor wat tips. Ik begin binnenkort ook!
Ik vind dat je het ech goed aan pakt. Als je nou een keer in de buurt bent van Joshma. Kom dan even hier langs voor wat tips. Ik begin binnenkort ook!
- masterpivo
- Type MR2: AW11
Die auto komt net uit de chassis fabriek rollen joh!
Wederom goed bezig geweest Wim!
Maar blijf nu maar ff een tijdje rustig binnen zitten, anders kan je over een paar weken helemaal niks meer doen aan de emmer... en dat zou ZEER zonde zijn.
Maar blijf nu maar ff een tijdje rustig binnen zitten, anders kan je over een paar weken helemaal niks meer doen aan de emmer... en dat zou ZEER zonde zijn.
- Surferdude
Dat heb ik ook al tegen hem gezegd, hij denkt meer aan het herstel van de MR2 dan aan het herstel van zichzelf...
Het project moet eerst helemaal in de epoxy staan en daarna even Joshma verderhelpen met zijn verbreding en dan is het tijd om aan mijn rug te denken. Dus nog een maandje en dan is er rust voor een maand of 2.
Groeten
TRD2000 (wim)
Groeten
TRD2000 (wim)
-
andria korte
Ik ben dit project nu al een tijd aan het volgen en ik moet zeggen dat ik dat met plezier doe. Het ziet er echt goed uit hoe je dit allemaal aanpakt en met al die foto's erbij is ook super. Krijg gewoon zin om gelijk met m'n auto aan de gang te gaan, maar die moet nog even wachten.
Beterschap met je rug.
Grtn,
Andria.
Beterschap met je rug.
Grtn,
Andria.
Was leuk om je op Full-Speed te ontmoeten Wim. Erg leuk om je project te volgen. Ik heb nog even naar mijn favoriete widebody-MR2 gezocht. En gevonden!. Maar wit is ook een mooie kleur voor deze kit!

Andere foto's + de gegevens van deze MR2; http://www.sromagazine.com/cars/profiles/minh/

Andere foto's + de gegevens van deze MR2; http://www.sromagazine.com/cars/profiles/minh/