ben nu op Internet een goedkope 2din 7" touchscreen aan het bestellen... handig om mee te beginnen.. 119 dollar ! Amerikaans product
Mr2
Moderator: Pieten
-
Demo
nope, die had ik allemaal al aangepakt he 
ben nu op Internet een goedkope 2din 7" touchscreen aan het bestellen... handig om mee te beginnen.. 119 dollar ! Amerikaans product
-
Demo
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123
heb hem nog goedkoper, voor 70 dollar gvonden..
heb hem nog goedkoper, voor 70 dollar gvonden..
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Hebben in de USA niet een andere afstemming van radio frequenties?
-
Demo
ach, dan luister ik het wel via bluetooth met telefoon.. luister zoiezo nooit radio..
alleen BNR
trouwens.. update staat op pagina 15
ik plaats ze nu gewoon op de laatste pagina..
alleen BNR
trouwens.. update staat op pagina 15
ik plaats ze nu gewoon op de laatste pagina..
-
Demo
jij wil ook raatjo ?
iesch keen probleem ! gwoen bestjellen op ienternet! ebay.com !
en jeroen, ehm.. kun jij aankomend weekend? toevallig
iesch keen probleem ! gwoen bestjellen op ienternet! ebay.com !
en jeroen, ehm.. kun jij aankomend weekend? toevallig
-
Demo
ahh bummer!
oke, dat weekend erna dan. 3 april!
wat denk je ervan....
cake, koffie,bier,desperado's , de benzine die je kwijt bent en een snicker moeten je toch overhalen even te helpen met mijn deuren
?
oke, dat weekend erna dan. 3 april!
wat denk je ervan....
cake, koffie,bier,desperado's , de benzine die je kwijt bent en een snicker moeten je toch overhalen even te helpen met mijn deuren
-
Demo
N.H wrote:Mooi project Demo, steken zo te zien veel uurtjes in:dux-blij_thumb-up: .
Maar waarom ga je niet voor een wat "bekender" merk qua radio, het ziet er mooi uit maar wat kun je verwachten voor $100,- aan kwaliteit?
Mvg, Nathan
Nou, ik geef niets om audio
ik moet een beetje zuiver geluid kunnen knallen in de auto.. en daar heb ik grotendeels toch de versterker voor met goede boxjes.
Kan er filmpjes bij afspelen en dat vind ik wel leuk..
vergis je niet, de headunit(wat jij radio noemt) betekend alles, aangezien deze het signaal levert, is dit niet zuiver zal je dat snel gaan merken omdat je versterker, de onzuiverheden versterkt!::)Demo wrote:Nou, ik geef niets om audio.
ik moet een beetje zuiver geluid kunnen knallen in de auto.. en daar heb ik grotendeels toch de versterker voor met goede boxjes.
Kan er filmpjes bij afspelen en dat vind ik wel leuk..
-
Demo
nee verzenden naar NL kost rond de 40 dollar, maar je moet die koper in USA proberen over te halen via een verzendingsbedrijf naar jou keus te doen.. ik ken hele goeikope jonge!
-
Demo
ja, natuurlijk. Maar het loont de moeite niet je kunt het beter op MP bestellen.. de folie heeft overal ongeveer dezelfde prijs, inkoopprijs ligt hoog.
Ben wel bezig met een hele container uit USA laten komen..
Ben wel bezig met een hele container uit USA laten komen..
-
Demo
heb vandaag Trd kentekenplaat houders binnengekregen, heel veel boutjes en moertjes voor het opbouwen.. in usa besteld... xenon 3000k H3 is binnengekomen.
en met de auto zijn ze nog helemaal niet verder
....
en met de auto zijn ze nog helemaal niet verder