Als je daarna verbrand rubber ruikt kan je altijd nog de wielkasten uit laten rollen..
Etter's Project
Moderator: Pieten
- Surferdude
Als je het mooi vind gewoon doen...
Als je daarna verbrand rubber ruikt kan je altijd nog de wielkasten uit laten rollen..
-
Etter
haha...zie wel dat het dan "hyper disc" word....en m'n achter velgen zijn "SL"...is dat groot verschil?
et37 kan ook...die is 1 mm tucked...maar die is wel maar 3.65 mm from possibly touching the front suspension. en dat vind ik eng klinken....
et37 kan ook...die is 1 mm tucked...maar die is wel maar 3.65 mm from possibly touching the front suspension. en dat vind ik eng klinken....
-
Etter
heb het al denk ik...ga voor 17x7.5 +30 die zit netjes 1mm tucked...
en geen lastig gedoe met de suspension...
opgelost...ff mailtje met amerika sturen...
en geen lastig gedoe met de suspension...
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ja da's netjes! 
-
Etter
mooi zoDorifto Deuce wrote:Ja da's netjes!
-
roald
Etter wrote:haha...zie wel dat het dan "hyper disc" word....en m'n achter velgen zijn "SL"...is dat groot verschil?
waar kom je aan die informatie om te berekenen hoe ver de wiel van de veer af zit?
dat kan ik ook zeer goed gebruiken!
- Mr2-wouter
2 maanden valt wel mee toch
Mijne duren 2.5 maand voor ze klaar zijn + 6/7 weken voordat ze bij mij zijn 
-
roald
die link geeft alleen aan hoe ver die uitsteekt aan de buiten kant(of binnen hangt) niet de afstand van wiel tot veer en dat zoek ik juist
-
roald
thanx, nu zie ik het ook. kreeg dit:
MR2 (mkii) Flushness:
Your proposed front wheel will be 21.05 mm farther out than flush (flush offset: 48.05).
Your proposed front is 0.95 mm from possibly touching the front suspension.
Your proposed rear wheel will be 21.05 mm farther out than flush (flush offset: 48.05).
MR2 (mkii) Flushness:
Your proposed front wheel will be 21.05 mm farther out than flush (flush offset: 48.05).
Your proposed front is 0.95 mm from possibly touching the front suspension.
Your proposed rear wheel will be 21.05 mm farther out than flush (flush offset: 48.05).
-
Etter
idd...dat was me nog niet opgevallen.roald wrote:hij geeft overigens ook alleen dat bij je voorwiel aan
- Mr2-wouter
Wtf.. grapjas...
Zeker voor in de winter setje goedkope wielen 
-
roald
verkoop dat ssr setje maar aan mij dan:P
ff iets anders, je hebt wel een grote kier tussen je deur en side-intake. ga je dat nog aanpassen?
ff iets anders, je hebt wel een grote kier tussen je deur en side-intake. ga je dat nog aanpassen?
- Mr2-wouter
Krijg je met die Toms skirts van die turk Roald 
-
Etter
en roest op beide achterschermen...en voor bumper zit kut...word allemaal verholpen door als het goed is een goede auto herstel/spuit bedrijf
-
roald
Mr2-wouter wrote:Krijg je met die Toms skirts van die turk Roald
haha die van mij passen toch zeer goed