"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
- Surferdude
Geen idee wat de keurmeester er mee gedaan heeft. Hij is afgeleverd om 08:00 en om 15:00 was ie gekeurd, ik neem aan dat de APK meester z'n werk op de juiste manier heeft volbracht.
-
Daaf
Arg, nu net gebeld dat ook de radiateur en wellicht de tempmeter van de motor naar de knoppen zijn. keeps getting better and better....
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Heb deze week ontdekt dat er 2 sensoren op zitten voor de tempDaaf wrote:Arg, nu net gebeld dat ook de radiateur en wellicht de tempmeter van de motor naar de knoppen zijn. keeps getting better and better....
En je hebt ze allebei nodig...
-
Daaf
Ricardos wrote:Heb deze week ontdekt dat er 2 sensoren op zitten voor de temp
En je hebt ze allebei nodig...
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
Nieuwe schijven en blokken rondom. Binnenkort ook nog even stoeien met 94'er verlichting. En stiekum een beetje aan het kijken naar andere velgjes 
een V6 motorbouwpakket. Menig a-technisch persoon heeft al aangegeven dat ze weinig vertrouwen hebben dat het allemaal goed gaat komen 
showthread.php?t=14968
showthread.php?t=14968
Bijna alle pakkingen en rubbers van het inlaattraject (injectors, fuelrail, TB, enz)
Bleek dat er bij het tot leven wekken na de winterslaap het een en ander uitgedroogd was met benzinelekkage tot gevolg.
Verder nieuwe toyo schoentjes besteld, deze komen er deze week nog onder en wordt er gelijk APK gekeurd.
Al met al een aardige aanval op het budget, iemand nog ribben kopen ?
Bleek dat er bij het tot leven wekken na de winterslaap het een en ander uitgedroogd was met benzinelekkage tot gevolg.
Verder nieuwe toyo schoentjes besteld, deze komen er deze week nog onder en wordt er gelijk APK gekeurd.
Al met al een aardige aanval op het budget, iemand nog ribben kopen ?
BC Racing schroefset voor de mr2
-
Daaf

2din radio/mp3/dvd/navigatie etc...
heeft iemand wellicht nog een bracket voor me? deze paste niet helemaal, nu iets geimproviseerd
-
Daaf
Sherwin wrote:nice! van welk merk is die, heb je nog wat specs?(A)
Ik denk dat hij uit een ford komt, dat geeft hij namelijk aan als ik hem opstart. tis nog even een tweedehands dingetje... komt ooit nog wel een nieuwe in maar deze doet nu even alles wat ik nodig heb
Ik zal type wel even opzoeken.
- Green Goblin