"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik heb het resultaat gezien en ik ben wel overtuigd dat het goed spul is. Zit jouw softtop er nog in dan ? Dat dak van jou gaat er toch niet af..
- Surferdude
Werkte mijn verjaardags-kadootje niet? 
- Surferdude
Vandaag is het Certificate of Confirmaty binnen gekomen van de ZZW, maandag naar de RDW!
Oh ja, en clubmatten gekocht natuurlijk!
- Green Goblin
Wat voor ding ? Oh dat papier, waar Mattheus ook een eeuwigheid op heeft zitten te wachten ! (en dat je helemaal niet nodig hebt....
)
Surferdude wrote:Vandaag is het Certificate of Confirmaty binnen gekomen van de ZZW, maandag naar de RDW!
die matten komen nooit aan zonder de verzendkosten te betalen
- Surferdude
Dat blijkt maandag wel, telefonisch hebben ze me bij de RDW verteld dat elke auto na bouwjaar 1994 een COC moet hebben. Ik heb het maar opgevraagd, heb geen zin om er voor l*l te staan. Binnen twee dagen was het in huis.Green Goblin wrote:Wat voor ding ? Oh dat papier, waar Mattheus ook een eeuwigheid op heeft zitten te wachten ! (en dat je helemaal niet nodig hebt....)
Zijn die matten zo duur???
- mr2PUNTfreak
Verzendkosten heb ik al voor mijn rekening genomen.Surferdude wrote:Dat blijkt maandag wel, telefonisch hebben ze me bij de RDW verteld dat elke auto na bouwjaar 1994 een COC moet hebben. Ik heb het maar opgevraagd, heb geen zin om er voor l*l te staan. Binnen twee dagen was het in huis.
Zijn die matten zo duur???Dacht dat het incl verzenden was.., nou vooruit dan maar weer. Ik maak het meteen over.
- Green Goblin
Misschien bij de eerste keer dat een auto een kenteken krijgt, maar jouw auto had al een kenteken in Duitsland...en dus een europese goedkeuring...
maar misschien is de RDW bij jullie wat lastiger...
maar misschien is de RDW bij jullie wat lastiger...
- Surferdude
Zou kunnen, ik gewoon de algemene infolijn van de RDW gebeld en kreeg dit als antwoord. Jouw argument heb ik ook naar voren gebracht, maar die vlieger ging niet meer op zei ze. Dus... om teleurstellingen te voorkomen.. toch maar aangevraagd bij Mr.T en dat was geen enkel probleem.
- Green Goblin
Heb je mijn naam er ook bij genoemd....nee zeker....Surferdude wrote:Jouw argument heb ik ook naar voren gebracht, maar die vlieger ging niet meer op zei ze.
Maar je hebt gelijk hoor, beetje rottig als je zonder kenteken weer naar huis moet. Na de keuring moet je toch eerst weer wachten op de belastingdienst.
- Surferdude
In Zwijndrecht is de Douane de buurman van de RDW, kan meteen afrekenen daar.. 
- Green Goblin
Weet je dat zeker ? Was vroeger zo, maar tegenwoordig moet je het per bank overmaken....
Briefjes inscannen en doorsturen?
- Surferdude
Is de pinautomaat nog niet doorgedrongen in het Noorden?Green Goblin wrote:Weet je dat zeker ? Was vroeger zo, maar tegenwoordig moet je het per bank overmaken....
de procedure is tegenwoordig
1 afspraak maken voor kentekenkeuring [ met of zonder apk ] apk mag ook bij een garage
2 aangifte doen bij de douane van de bpm deze stuurd de formulieren door voor kontrolle
3 ontvangen van een e-mail van de belasting met het bedrag wat betaald moet worden
4 na betaling ontvangd men soms binnen een week de autopapieren
in het geval van art de goedkoopste catalogesprijs [ toenmalige nieuwprijs] gebruiken van de spyder en de hardtop thuislaten
want er komt toch niet op de papieren te staan of het een se is of niet
- Green Goblin
Remschiven en blokken en een uitlaatspruitstukpakking en tapeinden. Alleen heb ik helemaal geen zin om te sleutelen...