die laatste foto, wordt de auto nog omhoog gehouden door de brug?
zonee, waarom niet lager?
Moderator: Pieten
Is niet zoveel aan...Michelinmannetje wrote:Netjes hoor, kan je toevallig de handleiding eens inscannen en doorsturen? Schroefset zat er bij mij al onder, alleen geen handleiding.
Als het goed is heb je er twee, zodat je ze tegen elkaar in (vast) of van elkaar af kunt draaien (los)Michelinmannetje wrote:Ja ik heb nog nooit met zo'n aparte sleutel gewerkt die erbij zit. Wil hem aan de achterkant ooit nog eens iets hoger zetten en voor wat lager.
Maar hoe krijg je het relais eruit? gewoon wrikken tot hij loskomt of moet je nog een palletje indrukken?Ricardos wrote:Let er even op dat je het beschermkapje van het oude relais af moet halen:
Daar onder zit namelijk een metalen beugeltje die een stekkertje omzet naar de andere kant en die moet je op het nieuwe relais zetten. Dan zonder het beschermkapje monteren anders past het niet
Scheelt weer een hoop tijd, want je ziet daar onder totaal niet wat je aan het doen bent!
Je moet de vering ook niet instellen op baksteencomfort! De koni's bij mij stel ik ook anders in als ik op slechte wegen ga rijdenRicardos wrote:De hardere vering en de slechte wegen in Duitsland hebben waarschijnlijk mijn voorruit laten barsten, er is geen steenslag zichtbaar en ik blijk weer een duur ruitje te hebben met de bronze tint er in
bij carglass krijg je toch gratis een voorruit (via de verzekering)?Ricardos wrote:De hardere vering en de slechte wegen in Duitsland hebben waarschijnlijk mijn voorruit laten barsten, er is geen steenslag zichtbaar en ik blijk weer een duur ruitje te hebben met de bronze tint er in