RutgerMR2 wrote:Haha nou dan zal ik zelf ook nog een kleine bijdrage leveren.
Veel beter!!!
Op de 1 of andere manier vind ik het met de bovenstaande foto's de kleur goud van de wielen vloeken met de grondlak.
Maar t zijn erg mooie wielen!
Moderator: Pieten
RutgerMR2 wrote:Haha nou dan zal ik zelf ook nog een kleine bijdrage leveren.
ik heb juist bij de eerste foto met deze wielen dat effect...ROB-E wrote:Veel beter!!!
Op de 1 of andere manier vind ik het met de bovenstaande foto's de kleur goud van de wielen vloeken met de grondlak.
Maar t zijn erg mooie wielen!

Van een vliegwiel/ lichter vliegwiel krijg je niet minder koppel/koppelgevoel(?), in theorie doet je motor hetzelfde alleen bij een lichter vliegwiel heb je een kleinere roterende massa... Je kan dus een snellere reactie krijgen op t gas, omdat er minder weerstand is(traagheid van massa). En uiteindelijk kan je wellicht een hpgain hebben, maar dat zou echt verwaarloosbaar zijn lijkt me op jou(1998mr2) setup, misschien dat Rutger er wel wat van merkt. Maar je krijgt sowieso nog wel een duw in je rug!UndaGrwnD wrote:Wat praat je nou....ik heb toch nu ook een fidanza...en in die lsd bak straks ook...
RutgerMR2 wrote:Met een lichter vliegwiel ga je sneller door je toeren heen en zou je theoretisch meer wiel pks moeten krijgen.
Hoe kan het dan zo zijn dat terwijl je sneller gaat je minder in je stoel word gedrukt?